fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים ליום הולדת 30

חוגגים יום הולדת שלושים? מחפשים אחר רעיון ליום הולדת למבוגרים? נראה שזה ציון דרך משמעותי ובהחלט משהו שכדאי לחגוג אותו בצורה מיוחדת. וגם אם אתם לא מהאנשים שנוהגים לחגוג את יום ההולדת בצורה גדולה, המספר העגול פשוט מחייב לעשות משהו מיוחד ושונה. זוהי ההזדמנות לקבץ את כל החברים וכל המשפחה האהובה ולחגוג ביחד. אך אל תסתפקו אך ורק במפגש חברתי, תנו לו ערך מוסף, שדרגו אותו והפכו אותו למשהו שונה ומיוחד. ואם אתם באמת רוצים לעשות משהו שונה, אשר יהפוך את המפגש החברתי לאירוע של ממש – הזמינו אמן חושים ליום הולדת 30.

בוודאי ראיתם בטלויזיה… אמן חושים ישראלי אשר עורך תרגילי טלפתיה ומנטליזם שונים ומשאיר את הקהל המום עד קצירת מחיאות הכפיים הסוערותמופע טלפתיה וכל הדברים המדהימים שעורך מנטליסט הוא לא דבר מבוים וערוך שרואים רק בטלוויזיה. אתם מוזמנים להיווכח בעצמכם. את יותר ממוזמנים להזמין את אמן החושים עומרי ישי – ולא משנה אם יום ההולדת שלכם היא בירושלים או חיפה (הוא מגיע אפילו למזרח הרחוק תבדקו באתר!) ותראו איך הקהל שלכם נדהם ומתרגש. עומרי ישי הוא הוא המנטליסט שתרצו להזמין לאירוע יום הולדת שלושים שלכם. עומרי יערוך מופע טלפתיה מרהיב וישלב בו גם לא מעט אלמנטים מעולם הקסמים – והכל בהנגשה מלאת הומור, סיפורים, והרבה רגש (:

אמן חושים ליום הולדת 30 בלתי נשכח

אם חשבתם שאמן חושים לאירועים מופיע רק באירועים גדולים וקהלים של מאות אנשים, תופעתו לדעת שניתן לקיים גם הופעות אינטימיות בפני קבוצות קטנות. יש האומרים שמופע של מנטליסט לאירועים אשר נערך בפני קבוצות קטנות הוא הטוב ביותר. הסיבה לכך היא שבמהותו המופע הוא מופע אינטימי; אמן חושים ליום הולדת 30 משלב את הקהל בצורה פעילה, וזה הרבה יותר כיף שיש לאורחים שלכם את הזכות להשתתף. במיוחד כאשר המשתתפים הם מעגל החברים והמשפחה. זה יותר מצחיק, זה יותר מהנה וזה פשוט מושלם עבור מסיבת יום הולדת 30.

בין אם אתם צריכים אמן חושים בתל אביב או אמן חושים בירושלים, אתם תמיד יכולים לסמוך על המנטליסט עומרי ישי אשר עורך הופעות מבדרות בכל רחבי הארץ. הופעה של מנטליסט לאירוע אינה דורשת הפקה עטירת תקציב ולוגיסטיקה; לעתים יש צורך במערכת הגברה, אבל בהחלט מדובר בדבר פשוט שניתן לארגן בקלות ובכל מקום ללא קשיים לוגיסטיים; כך שגם אם אתם עורכים את האירוע בחצר, או במסעדה, המקום בהחלט יספיק לצורך מופע טלפתיה.

מופע טלפתיה תפור למידות

אמן חושים ליום הולדת 30 עורך עבורכם ביום החשוב הזה, מופע טלפתיה בהתאמה אישית. מדובר במופע המשלב טלפתיה וקסמים למבוגרים והוא מתוכנן בהתאם לקהל ולצרכים שלכם. זוהי יכולה להיות הופעה קצרה ומרוכזת, או הופעה ארוכה וממושכת. לכל אורך ההופעה אמן החושים עומרי ישי חש את הקהל ובונה מול המשתתפים באירוע את האינטראקציה האישית ללא פורמליות מיותרת ובגובה העיניים, כך שכולם ייהנו וירגישו שהם לוקחים חלק מהאירוע. עומרי ישי הוא אמן חושים מומלץ אשר מגיש לכם את כל המופע בצורה קלילה ומבדרת, ובהחלט יש מקום לשילוב של הומור אישי ואנקדוטות הקשורות לבעל השמחה. זהו היתרון של מופע טלפתיה פרטי.

אמן חושים מצחיק
מנטליזם הופעה
mentalist show
חייגו אלי
× לוואטספ