fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים בחיפה

עד היום התרגלנו לראות אותם בטלוויזיה; מגיעים לאולפן, משלבים קצת הומור, מבקשים ממישהו שיבחר מספר אקראי, מאדם אחר שיכפיל את המספר בגיל שלו… מבלבלים אותנו קצת, משחקים בקלפים ובסוף הכול מתחבר ביחד… חלקנו יושבים בבית ומגלים קצת ספקנות… הרי זו טלוויזיה… הכל מבוים וערוך…. אם אתם מהצפון, אמן חושים בחיפה יכול לערוך את אותם התרגילים בהופעה פרטית מול האורחים שלכם. אמן טלפתיה טוב באמת, ידאג לעשות זאת בשיא המקצועיות וידאג שכל הקהל ישאר פעור פה ועם חוויה שלא תצא לו מהראש גם זמן רב אחרי סיום המופע.

אמן חושים ליום הולדת 50

אמן חושים בחיפה – מכונה לעיתים גם מנטליסט – בהופעתו תוכלו לראות קסמים המשולבים עם תעתועי חושים ודברים שנראים שייכים לעולם העל טבעי. אם חיפשתם אחר רעיונות ליום הולדת למבוגרים ולבסוף הזמנתם מנטליסט, אחד טוב ומקצועי יבין שהקהל שלכם זקוק לקצת יותר ריגוש מאשר שליפת מטבע מהאוזן, ולכן הוא יכין עבור הקהל שלכם מופע מדהים ומרתק אשר יגרום גם למבוגרים הספקנים ביותר להתחיל להאמין בבלתי אפשרי. ואיך הוא יעשה זאת? טוב… זה כל הקסם.

החיים מלאים בשמחות, וכאשר אתם מגיעים לגיל 50 או 60 בוודאי ראיתם כבר הכול, או לפחות כמעט הכול. בוודאי היו לכם רגעים עצובים ורגעים שמחים, רגעים של אכזבה. אבל עכשיו אתם בגיל הכי טוב, הגיל שאתם בטוחים בדרככם ורוצים לחגוג בחברת המשפחה והחברים.

אמן חושים ליום הולדת 60

גרים אי שם בצפון, חוגגים יום הולדת 60 ורוצים לחגוג את האירוע בצורה מיוחדת ויוצאת דופן? אמן חושים בחיפה יכול להיות מה שאתם מחפשים. בגיל 60 יש לכם ילדים גדולים ואולי גם נכדים והרבה מאוד חברים. אתם זקוקים להפקת יום הולדת אשר תבדר את כולם –  עומרי ישי הוא מנטליסט לאירועים שיכול לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

אמן חושים ליום הולדת 60 יעניק לכם ולאורחים שלכם הופעה שלא תשאיר אף אחד אדיש. אנחנו חיים בעולם המלא בגירויים אשר משתנים מרגע לרגע, ונראה ששום דבר כבר לא יכול לשבות את תשומת לבנו ולרתק אותנו. אך כאשר מדובר באמן החושים עומרי ישי הוא דווקא מצליח בגדול. רוצים לדעת למה?

עומרי ישי – הרבה יותר מעוד קוסם למבוגרים

בכל יום הולדת ישנה עוגה, אולי קצת משקאות אלכוהוליים ואפילו ריקודים. עם זאת, רצוי לבחור באטרקציה מרכזית אשר תדבר אל כולם ותעניק לערב ערך אמיתי, קוסם למבוגרים מקצוען יעשה את העבודה. אם אתם מחפשים אמן חושים בחיפה, עומרי ישי הוא אמן החושים שכדאי לכם להכיר.  חשבתם שראיתם הופעה של אמן חושים אחד אז ראיתם הכול?ההפך הוא הנכון. לכל מנטליסט הסגנון המיוחד שלו המתבטא בצורה הייחודית שבה הוא מבצע את ההדגמות, מציג את הסיפור ומאתגר את הקהל – לעומרי ישי הסגנון המיוחד שלו, סגנון אשר מביא הרבה שמחה לאירוע והופך את הקהל מצופה פסיבי למשתתף פעיל במופע. 

לא משנה אם מדובר באירוע עסקי בו יש צורך לקדם את ערכי העסק או לשווק מוצר כזה או אחר, או בכלל בחתונה מרגשת – עומרי ישי ידע להתאים את עצמו לאופי האירוע ובמידת הצורך אפילו לשלב אנקדוטות ובדיחות אישיות על המשתתפים עצמם! אמן חושים מומלץ לכל סוג של אירוע שאתם מעוניינים להעלות לו את ערך החוויה. 

אז חיפאים יקרים,  קחו נשימה ותתכוננו למופע אמנות חושים באווירה חיפאית,  אשר ידהים אתכם ויפתיע אתכם בכל רגע מחדש. עומרי ישי מנצל את כל כישורי הטלפתיה, קריאת שפת הגוף, שתילת מחשבות, זיכרון פנומנלי, וכל מה שנדרש על מנת לבדר ולשעשע את הקהל כך שישאר בתחושת תדהמה והנאה אדירה.

 

bachelors fun
WhatsApp Image 2020
אמן חושים ליום הולדת
קוסם למבוגרים בהופעה
mentalism show
חייגו אלי
× לוואטספ