fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים מומלץ

מחפשים אמן חושים ליום הולדת 40, 50, 60, או בכלל יום הולדת 100 ?! מחפשים אמן חושים מומלץ במיוחד אשר יערוך מופע טלפתיה ויבדר את הקהל..? האמת שזה רעיון מעולה – בימנו אנו רואים הרבה אנשים המפיקים אירוע חגיגי וחשוב ונעזרים בשירותיו של אמן חושים לאירוע. תוכלו למצוא זאת גם באירועים עסקיים וגם באירועים פרטיים. לפעמים אמן החושים עורך הופעה קצרה כחלק מהתכנית האמנותית של הערב, לפעמים זוהי הופעה ארוכה אשר נמצאת במרכז התכנית האמנותית. אך השאלה החשובה היא:

 איך נבחר אמן חושים? 

להלן כמה שאלות ונקודות שיש לקחת בחשבון כאשר מחפשים אמן חושים לאירועים שלכם.

 

  1. אופי הקהל – ישנו הבדל בין המופע האמנותי אשר תערכו לקהל של מסיבת תיכון, בר מצווה או ערב גיבוש לצוות העובדים. מנטליסט לאירוע, במידה ומדובר במקצוען, חייב לדעת איך להתחבר לקהל, איך להרגיש אותו ואיך לדבר בשפתו. האמת שלפעמים מדובר בדבר מאוד מאתגר, בעיקר כאשר מדובר באמן חושים לחתונה או אירוע בעל אופי דומי, כלומר אירוע המורכב מקהל מגוון. במקרים שכאלו על אמן החושים לספק בידור אשר יגרום לכולם ליהנות בו זמנית. בוודאי לא תרצו לראות את הצעירים משתעממים מהומור שעבר זמנו, או את הדודות המבוגרות נשארות בצד. אם אתם מחפשים אמן חושים לבת מצווה או אמן חושים ליום הולדת, חשוב שתוודאו שיש לו ניסיון מוכח באירועים שכאלו.
  1. מופע המשלב הומור – מופע טלפתיה וקסמים אשר נעשה בצורה רצינית מידי הוא לא בדיוק המופע אשר מתאים לאירוע משמח בדרך כלל. חשוב מאוד לקחת את שירותיו של אמן חושים אשר משלב הרבה הומור בהופעה שלו. בסופו של דבר אתם רוצים שהכול יהיה באווירה קלילה. אם הזמנתם למשל אמן חושים ליום הולדת 50, בוודאי תרצו לראות את הקהל צוחק ונהנה.
  1. התרשמו מעבודתו – במידת האפשר התרשמו מעבודתו של אמן החושים, כלומר בואו לראות אותו בפעולה. אם אתם מחפשים אמן חושים לחתונה, תוכלו לבדוק האם מתקיימת חתונה שבה תוכלו לבוא ולראות אותו מופיע.
  1. אזור הפעילות – ברוב המקרים אמן חושים ישראלי מגיע לאירועים בכל רחבי הארץ, בסופו של דבר ישראל היא מדינה די קטנה. אך בכל מקרה על מנת למנוע הפתעות חשוב לבדוק מול אמן החושים האם הוא זמין להגיע בתאריך המבוקש ליישוב שבו מתקיים האירוע.
  1. התאמה אישית – כאשר מחפשים אמן חושים מומלץ חשוב לחפש מנטליסט אשר יכול לערוך הופעה בהתאמה אישית. אולי תרצו עבור האירוע שלכם הופעה קצרה, או בידור בזמן קבלת הפנים, או שתעדיפו הופעה ארוכה של שעה. אך התאמה אישית היא לא רק העניין של משך האופי, אלא גם שילוב של הומור פנימי הקשור לאירוע.
  1. שילוב של קסמים – מופע טלפתיה ומופע קסמים הם לא בדיוק אותו הדבר. לא כל קוסם עורך מופע אמנות חושים, ולא כל אמן חושים הוא קוסם. אם תמצאו אמן חושים אשר יודע לשלב בין השניים, תפיקו מכך הרבה ערך מוסף.

עומרי ישי – מנטליסט לאירוע שלך

עומרי ישי הוא אמן חושים ישראלי בעל ניסיון של שנים בתחום. הופעתו משלבת ים של הומור וצחוק. והכל כמובן בשיתוף פעולה מלא של קהל המשתתפים. מקריאת מחשבות ועד להעלמת חפצים – הכל תופס והמטרה מקדשת את האמצעים: ההנאה של קהל המשתתפים באירוע.

IMG 895111
IMG 8999 scaled
אמן חושים לאירוע
הולדת
חייגו אלי
× לוואטספ