fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

אמן חושים איך זה עובד?

כולנו שמענו על אמני החושים, ובוודאי ראינו את מופעי החושים. זה אמנם מבדר ומשעשע, אך תמיד מותיר אותנו עם השאלה " אמן חושים איך זה עובד בעצם? " מה הסוד שלהם? האם הם נולדו עם כוחות על טבעיים, או שאולי זכו בכוחות על בעקבות עקיצה של עכביש או משהו בסגנון?

אז לא, ממש לא מדובר בכוחות על טבעיים או כוחות על. אמן חושים, או כפי שמכנים אותו מנטליסט, אינו טוען לכוחות על טבעיים. אולי יש לו כישרון אישי, והוא יודע איך לעשות את הדברים בצורה מבדרת ומשעשעת. אבל את המיומנויות עצמן הוא למד והתאמן. והמטרה כמובן היא בידורית.

אם חיפשתם מישהו שיעזור לכם לתקשר עם המתים, למצוא נפט מתחת לאדמה או לרפא חולים, זה לא הכיוון שלנו. אך אם אתם בעניין של בידור טוב ואיכותי, אמן חושים בהחלט יכול להיות האיש המתאים.

מה זה מנטליזם בכלל? היכן זה התחיל?

אז לפני שנענה על השאלה  "אמן חושים כיצד זה עובד", בואו ננסה להבין כיצד זה התחיל.

בתקופות קדומות יותר צצו להם אנשים שונים שטענו לכוחות על טבעיים, דבר שהיה פופולרי מאוד במהלך המאה התשע עשרה. כנראה שבאותה התקופה הייתה לנו קצת יותר תמימות, ויכולנו להאמין כי לאנשים אלו אכן יש יכולות על טבעיות. ואלו מצידם גם עשו הכל על מנת שנאמין שאכן יש להם כוחות על טבעיים. אך ככל הנראה, אלו היו ראשוני אמני החושים, אשר הבינו דבר אחד או שניים על הפסיכולוגיה האנושית ועל הדרכים להתל באנשים.

היום הגישה קצת השתנתה. מנטליסט מקצועי לא מנסה לטעון לכוחות על טבעיים, אך בפועל הוא בהחלט יודע לגרום לכם לגרד את הראש ולתהות כיצד הוא הצליח לעשות את אותם הדברים. התדהמה במופע אמנות חושים מומלץ מובטחת.

אז רגע נו, אמן חושים איך זה עובד לא הבנו?

אמן חושים משלב טכניקות שונות שכל אחד יכול ללמוד ולפתח. כמובן נדרשת כאן מיומנות רבה ויש להתאמן ולהתמיד, אך בשורה התחתונה כל אחד יכול ללמוד לעשות זאת. הסוד האמתי הוא לא איך המנטליסט עושה את אותם הדברים, הסוד המקצועי שמביא להצלחה נמדד ביכולות שלו לבדר את הקהל. וכאן נראה שבאמת נדרש כישרון אישי. כל אמן חושים מביא גישה שונה ואופי אחר למופע שלו.

אמן חושים הוא במידה רבה סוג של קוסם, אך משתמש בטכניקות מעט אחרות. למשל קוסמים משתמשים הרבה בטכניקות של זריזות ידיים וכל מיני אשליות אופטיות. ברור לכולנו שכאשר קוסם שולף שפן מהכובע, אין מדובר באמת במעשה קסמים. אך בכל זאת נדרשת מיומנות על מנת לעשות זאת בצורה מבדרת.

אז בניגוד לקוסמים, לאמני חושים ישנן טכניקות אחרות לעשות את ה“קסמים שלהם“. הם משתמשים בטכניקות הקשורות יותר לפסיכולוגיה, הבנת נפש האדם והתפיסה החושית. ובעזרת אותם עקרונות בסיסיים הם עשויים לגרום לכם לחשוב כי יש להם יכולות לקריאת מחשבות או ביצוע כל מיני דברים הנראים כמו כוחות על טבעיים. מה שיפה בעבודתו של אמן חושים, זה שלמרות שאנו יודעים כי מדובר בכוחות על טבעיים, אנו עדיין נדהמים מהיכולות המפתיעות.

אז לא תגלה לנו איך להיות אמן חושים?

לא ויתרתם האא? עדיין רוצים להבין לעומק מה זה מנטליזם? אמן חושים מקצועי, בדיוק כמו כל קוסם, לא מגלה את סודותיו. מעבר לכך שזה עניין של אתיקה מדובר על סודות כמוסים שעברו אבולוציה של שנים. כדי ללמוד אותם צריך לעבוד מאוד קשה ולשלם בהרבה כסף וזיעה. עם זאת, אם אתם מעוניינים לגלות את התשובה אמתית לשאלה "אמן חושים איך זה עובד?", תוכלו להתחיל מקורס אמנות החושים האינטרנטי של עומרי – זה בחינם לגמרי. בהצלחה!

cropped 035A4368 scaled 1
חייגו אלי
× לוואטספ