fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

 

מחיר אמן חושים 

מתכננים לשכור אמן חושים לאירוע שלכם אבל מתלבטים לגבי העלות? המאמר הבא יעסוק בדיוק בסוגיה הזו – מהו מחיר אמן חושים לאירוע? יקר? זול? כמה ראוי לשלם לאמן חושים מומלץ ומקצועי?

 למעשה, המחיר של שכירת אמן חושים יכול להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים:

מחיר אמן חושים מומלץ עם ותק וניסיון

 

אחד הגורמים המשמעותיים ביותר שמשפיעים על העלות של אמן חושים הוא רמת הניסיון והותק שלו בתחום. אמן חושים עם מוניטין מוצק עשויים לדרוש מחירים גבוהים יותר יותר ממישהו שרק מתחיל. בקיצור, זכרו שככל שהאמן חושים מנוסה יותר, סביר להניח שהשכר שלו יהיה גבוה יותר. כמו בכל תחום אחר…

 

אמן חושים מחיר לפי אורך מופע

שיקול חשוב נוסף הוא משך זמן המופע של אמן החושים. ככל שזמן מופע אמנות החושים ארוך יותר, ייתכן שבהתאם גם המחיר יהיה גבוה יותר. כמו בכל מקצוע אחר, גורם שמשפיע על העלות הוא הזמן. זמן שווה אנרגיה שווה כסף. מדובר באלמנט שגם הוא חשוב מבחינת מחיר המנטליסט.   

מחיר אמן חושים בהתאם לסוג אירוע

מחיר מנטליסט לפי אירוע ובהתאם לצרכיו – סוגיה חשובה גם היא. סוג האירוע שאתה מארח יכול גם להשפיע על עלות שכירת שירותיו של אמן חושים. אירועי חברה, למשל, עשויים לדרוש התאמה אישית והכנה נרחבת יותר מאשר מסיבה פרטית, מה שעלול לגרום לתשלום גבוה יותר. הסיבה לכך היא שלאירועים ארגוניים יש לרוב נושאים או מסרים ספציפיים שצריך לשלב בביצוע של המנטליסט. כתוצאה מכך, אמן החושים יצטרך להשקיע יותר זמן בהכנות ובחזרות, מה שעלול להעלות את המחיר.

מיקום גאוגרפי – גורם חשוב במחיר מנטליסט לאירוע

 

גם מיקום האירוע שלכם יכול לשחק תפקיד במחיר של מחיר מנטליסט אירוע שלכם. אם האירוע שלך נמצא בעיר מרכזית (למשל תל אביב / ירושלים / באר שבע / חיפה וכו'..) או לחילופין במקום מאוד מרוחק – גם לכך תהיה השפעה על עלות אמן החושים. הסיבה לכך היא שאמן החושים, כמו כל בעלי המקצוע, צריכים לכסות את הוצאות הנסיעה שלהם, כולל דלק, כרטיסי טיסה, לינה בבתי מלון ועלויות נלוות אחרות. אם האירוע שלכם נמצא במיקום הדורש נסיעות נרחבות, אתם יכולים לצפות לתקציב שונה למופע הטלפתיה.

 

האם יש צורך במקדמה למנטליסט?

חשוב לציין שחלק מאמני החושים עשויים לדרוש פיקדון או מקדמה כלשהי ליתר ביטחון. לאחרים עשויים להיות דרישות ספציפיות למרחב הביצועים או לציוד שלהם, מה שעלול להשפיע על העלות הכוללת של השירותים שלהם. ויהיו גם כאלה שלא ידרשו שום תשלום מראש. הכל תלוי אמן החושים איתו תצרו קשר. הכי טוב זה פשוט להתקשר ולבדוק.

סיכום – מחיר מנטליסט לאירוע

עלות העסקת אמן חושים לאירוע שלכם יכולה להשתנות מאוד בהתאם למספר גורמים. אלה כוללים את רמת הניסיון והפירסום של המנטליסט (אם מדובר באמן חושים מנוסע, או אמן חושים מפורסם, זה נתון קריטי). משך זמן מופע אמנות החושים, סוג האירוע שאתה מארח (אירוע גיבוש צווות לחברה? או אירוע יום הולדת פרטי בכלל?) ומיקום האירוע שלך (תל אביב / ירושלים? או בכלל ים המלח או אפילו אילת?).

על ידי התחשבות בגורמים אלו ומחקר על התעריפים המתאימים לאמן חושים באזור שלך, אתה יכול לקבל החלטה מושכלת אם שכירת אמן חושים היא הבחירה הנכונה לאירוע שלך או לא.

 

אם אתם שוקלים לשכור אמן חושים לאירוע שלכם, תהיו מוכנים לשלם מחיר הוגן ניסיון ואיכות, או להתפשר על הגורמים הללו ולשלם פחות. זכור את הגורמים השונים שיכולים להשפיע על מחיר אמן חושים כזה או אחר, ובצע את המחקר שלך כדי להבטיח שתקבל את התמורה הטובה ביותר עבור ההשקעה. 

IMG 8999 scaled
חייגו אלי
× לוואטספ