fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לנוער

מנטליזם כבר ידוע כענף בידורי בפני עצמו. ענף שזה לפופולריות עצומה במהלך השנים, במיוחד בקרב בני הנוער. לכן אין ספק – אם יש לכם אירוע בו יש לבדר בני נוער, אמן חושים לנוער שישתתף יכולה להיות בחירה מדויקת עבורכם.

 כידוע, אמני חושים הם פרפורמרים המשתמשים בכישוריהם כדי להציג יכולות כגון: קריאת מחשבות, ניבוי/חיזוי העתיד, הזזת חפצים ללא מגע, שתילת מחשבות ועוד… כל זה בכדי ליצור תחושת פליאה ותדהמה בקרב קהל המשתתפים. מופע  של אמן חושים לנוער יכול להיות שילוב מושלם בין בידור, תדהמה, ואפילו ערך חינוכי נוסף (!) מכיוון שהוא יכול לעזור להם להבין את היכולת של מה ניתן לעשות באמצעות כוח המחשבה ואת חשיבות תשומת הלב לפרטים הקטנים.

אמן חושים לנוער – זה באמת מתאים?

מנטליזם הוא צורת בידור רב-גילאית ורב-מגדרית שיכולה לפנות למגוון רחב של גילאים, באופן אוניברסלי בכל העולם! מופעי מנטליזם מתאימים במיוחד לגילאי נוער, שכן הם נמצאים בגיל שבו הם סקרנים לגבי העולם שסביבם ותמיד מחפשים חוויות חדשות. מופע אמנות חושים יכולים להציע להם חוויה שונה מכל מה שהכירו עד כה – חוויה עוצמתית ובוגרת יותר מקוסם לילדים אליו הורגלו עם השנים.

 

מה יש במופע טלפתיה לנוער?

במופע של אמן חושים לנוער לא תמצאו את הדברים המוכרים אותם מבצעים קוסמים בימי הולדת לילדים (שפן מהכובע..? ריחוף עם כסאות..). במופע של מנטליסט לבני נוער תקבלו חוויה בוגרת ושונה בהרבה. הדגמות של קריאת מחשבות, שימוש בכוח התת מודע, קריאת שפת גוף, טלקנזיס, ועוד המון דברים היסטרים לחלוטין.

יתר על כן, מופעי מנטליזם יכולים לעזור לנוער לפתח כישורים כגון חשיבה ביקורתית, הקשבה, התבוננות ועוד… הם ילמדו כיצד לשים לב לפרטים הקטנים וכיצד לנתח נכון מצבים אנושיים. מופע אמנות חושים של מנטליסט מקצועי גם יכול לספק פלטפורמה לבני נוער לחוויה חברתית מיוחדת ביחד עם בני גילם. מופע של אמן חושים מומלץ, כזה שיודע מה הוא עושה, הוא תמיד חוויה חברתית בפני עצמה!

 

מה מייחד מופע של אמן חושים לנוער?

מופע טלפתיה של אמן חושים לבני נוער יכול להיות חוויה ייחודית ששונה מכל מופע בידור לילדים/לנוער שהם השתתפו בו עבר. בניגוד להרבה מופעי בידור לנוער, רבים מהם ניתן לראות בבתי ספר למשל, מופעי מנטליזם כרוכים בשיתוף קהל רב, מה שיכול להפוך את החוויה לסוחפת ומרתקת יותר. אמני חושים מומלצים ובעלי ניסיון, מרבים לערב את הקהל בהופעות שלהם, מה שיכול לגרום להם להרגיש שהם חלק בלתי נפרד מהמופע עצמו.

 ניתן להתאים את מופע אמנות החושים כך שיהיה תואם לתחומי העניין וההעדפות של קהל הנוער. מנטליסט לבני נוער יכול לשלב אלמנטים של תרבות פופולרית, כגון סרטים, מוזיקה ומדיה חברתית, כדי להפוך את התוכנית לקרובה יותר לבני הנוער. כמובן שישנם גם אמני חושים שמשלבים בהופעתם סטנד-אפ והופכים את המופע לשנון, מצחיק וחוויתי בהרבה!  

כפי שהזכרנו מקודם, מופע של מנטליסט לנוער יכול להיות גם חוויה שהיא אפילו עניין עם ערך חינוכי של ממש! אמן חושים לבני נוער להשתמש בהופעות שלהם כדי ללמד את בני הנוער על כוח החשיבה, כוח היצירתיות, ועל החשיבות של תשומת לב לפרטים הקטנים והגדולים כאחד.

אמן חושים ליום הולדת
חייגו אלי
× לוואטספ