fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים בצפון

אם אתם מחפשים אחר אמן חושים בצפון – הגעתם בדיוק למקום הנכון! אמן חושים זו בחירה מושלמת לאירועים שונים ומגוונים. אמן חושים מומלץ מצליח תמיד להדהים את הקהל ולגרום לכולם ליהנות. איננו יכולים לחשוף בפניכם את כל הסודות המקצועיים, מן הסתם (עניינים של אתיקה יו נואו) אבל מנטליסט לאירוע מבין את דפוסי החשיבה של הקהל, ועל סמך זה הוא משתמש בטכניקות שונות המתמרנות את המחשבה. שלא יהיה לכם ספק, מדובר במופע בידור מהשורה הראשונה ולא איזה ניסוי מוזר של שליטה במחשבות.

אמן חושים בחיפה למשל, במידה ואתם אכן מחפשים מנטליסט בצפון הארץ, אינו מתקשר עם המתים וגם לא מביא איתו כוחות על טבעיים. הוא כן מביא איתו יכולות מדהימות המרשימות כל קהל, גם את הספקנים הגדולים ביותר. פרזנטציות המנטליזם מוגשות לקהל בצורה סיפורית משעשעת, ותמיד מסתיימים ברגע התדהמה שבו הקהל בשוק טוטאלי – כיצד המנטליסט הצליח לגלות על איזה שם אתם חושבים?!?!?

סוד ההצלחה של אמן חושים בצפון

כמובן שמנטליסט לאירוע צריך להיות מיומן בטכניקות שונות, זריזות ידיים וכו‘. אבל זהו רק ההיבט הטכני. סוד ההצלחה הוא היכולת לתקשר עם הקהל בצורה זורמת. אמן חושים בצפון עושה הרבה יותר מ“טריקים“ מעניינים. הוא מציג לקהל מופע בידורי בו כל תרגיל מובא לקהל באמצעות סיפור המלא בהומור, תבלינים, והכי חשוב – בהשתתפות הקהל עצמו! מי שיודע להתנהל עם הקהל, לערוך את האינטראקציה המשעשעת ולשמור את כולם (כולל הסקפטים) מרותקים – יצליח לגרום לכולם ליהנות ויותיר את המשתתפים עם טעם חזק של עוד…

 

אחד הדברים המאתגרים ביותר הוא להעניק מופע בידור המתאים לקהל מגוון. מהו קהל מגוון? הכוונה היא לקהל משכבות גיל שונות, כאשר לכל אחד ישנם תחומי עניין אחרים. זהו בדיוק המצב שאנו יכולים לראות באירועים משפחתיים. למשל באירוע הבר מצווה או בת המצווה תוכלו למצוא אנשים בכל גיל – בני הדודים והחברים מהכיתה, לצד קולגות מהעבודה של ההורים, הדודות, הסבים והסבתות. לא קל להביא אטרקציה אשר כולם ייהנו ממנה באותה המידה. וזהו אחד היתרונות של אמן חושים בצפון, היכולת לערוך מופע אטרקטיבי עבור בני כל הגילים ואפילו בהשתתפותם הפעילה.

 

לאמן מחשבות יכולת לנהל אינטראקציות עם הקהל, יחד עם היכולת לשמור על הקהל מרותק. היתרונות הללו הופכים אמני חושים לדבר מבוקש מאוד בכל סוגי האירועים. אפילו באירועים עסקיים תוכלו למצוא ביקוש לאמן חושים.

אמן חושים
mentalist with girl
קוסם למבוגרים בהופעה
אמן טלפתיה בפעולה
חייגו אלי
× לוואטספ