fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים ליום הולדת 40

חוגגים יום הולדת 40? כל יום הולדת הוא יום מיוחד, הזדמנות לעשות איזה סיכום שנה, אבל כאשר זה מגיע ליום הולדת 40 אנחנו רוצים לחגוג אותו בצורה שונה ומיוחדת. אולי כי זה מספר עגול, אולי משהו אחר, מה שבטוח הוא שאנחנו לא רוצים שהוא יעבור כמו עוד יום הולדת רגיל. אז מהו המתכון המוצלח לחגיגת יום הולדת 40 ואיך אמן חושים ליום 40 יכול לצבוע את האירוע בצבעים מיוחדים. הרי יש הרבה רעיונות ליום הולדת למבוגרים….

בשביל ליהנות מיום הולדת 40 חשוב להזמין את האנשים שאתם אוהבים, את האנשים שאתם רוצים לשהות במחיצתם. הילדים שלכם וכל המשפחה האהובה, כמו גם החברים, כולם אורחים רצויים. כאשר אתם בחברה נעימה זה כבר מבטיח הנאה. הדבר השני שצריך הוא מקום שבו תוכלו לערוך את האירוע, כאשר השיקול הוא בעיקר אופי האירוע שבו אתם מעוניינים ומספר המשתתפים. הדבר השלישי שתצטרכו זהו בידור איכותי לאורחים וכאן עומרי ישי, מנטליסט לאירועים שונים (קוסם למבוגרים) אשר עורך מופע טלפתיה, קסמים וצחוק, יכול להטיס את חווית האירוע לגבהים חדשים.

מי צריך אמן חושים ליום הולדת 40

כאשר כל החברים יגיעו להשתתף בשמחתכם, עבורכם זה יהיה ערב בלתי נשכח. אך כדאי גם לצרף אטרקציה לאירוע אשר תהפוך את הערב לבלתי נשכח עבור כולם. בעזרת אמן חושים שמגיע לאזור מגוריכם (בין אם מדובר על אמן חושים בירושלים או אמן חושים בבאר שבע למשל) תוכלו לכבד את כל האורחים ולהעניק גם להם ערב בלתי נשכח. אוכל ועוגת יום הולדת זה משהו בסיסי בכל אירוע, אבל זה לא משהו שזוכרים ומדברים עליו אחרי האירוע בדרך כלל, לכן חשוב שתשלבו אטרקציה מבדרת ואיכותית באירוע. אמן חושים ליום הולדת 40 יכול להיות האטרקציה הטובה ביותר. אנו אומרים זאת משום שאופי הבידור שמספק מנטליסט לאירוע הוא שונה באופיו מכל הופעה אחרת שתוכלו להביא.

אז מה מיוחד בהופעה של קוסם מבוגרים ליום הולדת?

 אמן חושים מומלץ וטוב מבדר את הקהל, ולא משאיר את המשתתפים מחוץ לתמונה. אמן החושים עומרי ישי עורך מופע טלפתיה וקסמים בו הקהל לוקח חלק פעיל, כלומר הקהל הוא חלק מהאירוע ולא רק צופה מהצד. ואלו הן בדיוק האנרגיות שתרצו לראות ביום הולדת 40. כולם ייהנו ממופע הכולל קסמים וטלפתיה אשר מוגשים לקהל במעטפת של הומור משובח.

בהופעת המנטליזם של עומרי ישי, האווירה קלילה וחברית, לא דרמטית אלא מאוד קומית ומלווה בהמון צחוק. עומרי ישי, מנטליסט לאירועים השונים, מגיש לקהל מופע שכולו בידור ברמה הכי גבוהה שיש. הוא משלב סיפורים מלאים בצחוק ורגש, בונה את הכימיה הנכונה עם הקהל ומשלב מופעי טלפתיה, שתילת מחשבות וקסמים.

 חשוב להגיד שכל מופע הוא שונה ומיוחד. המופע יכול להיות מותאם באופן אישי לקהל ויכול להתקיים בגרסה מקוצרת אשר מנקזת את כל המיטב ל 30 דקות, או גרסה ארוכה יותר… תלוי באירוע ובצורך.  

כפי שאמרנו, אמן חושים ליום הולדת 40 יאפשר לכם לצבוע את האירוע בצבעים מיוחדים; ניתן לשלב במופע הומור פנימי, לערוך אותו בפני קהלים גדולים וקטנים, ואפילו להשתמש בו כמופע קבלת פנים אשר יבדר את האורחים בעודם מחכים לאירוע. 

bachelors fun
אמן חושים קוסם מצחיק
אמן חושים ליום הולדת
חייגו אלי
× לוואטספ