fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

איך להיות אמן חושים

להיות אמן חושים זה לא דבר פשוט. יש צורך במגוון רחב של ידע מתחומים רבים שונים בכדי ללמוד איך להיות אמן חושים – פסיכולוגיה, קסמים, ואפילו תאטרון. עם זאת, אתם כנראה כאן כי עולם אמנות החושים סקרן אתכם. החדשות הטובות הן שגם אתם תוכלו להכנס בקרוב אל תוך תוכו של עולם אמנות החושים המרתק! גם אתם תוכלו ללמוד איך להיות מנטליסטים ממש בעצמכם! בדיוק למען מטרה זו אמן החושים עומרי ישי הכין קורס ללימוד אמנות חושים! והכל… און ליין. ככה שממש בעוד מספר רגעים תוכלו לצלול לראשונה אל תוך עולם המנטליזם. 

ללמוד איך להיות אמן חושים און ליין ולגמרי בחינם!

בדרך כלל הקורס המצורף נמכר במאות שקלים אבל דרך האתר של אמן החושים עומרי ישי  הוא חינמי לחלוטין. בקורס תוכלו לקבל טעימה משמעותית מאיך עושים אמנות חושים. תחשפו לסודות מסקרנים מעולם המנטליזם. ולבסוף… תוכלו לבצע אמנות חושים ממש בעצמכם. כל מה שצריך זה שעה פנויה לצפייה בקורס, ואז כמה שעות טובות לאימונים (וזה מאוד מאוד חשוב!).

אז מה נלמד בקורס אמנות החושים?

הקורס האינטרנטי ללימוד אמנות חושים מורכב מ19 סרטונים. חלק מהנושאים אותם תוכלו ללמוד בקורס הם: טלפתיה, ניבוי העתיד, טלקנזיס, ואפילו כיפוף מתכות (כיפוף כף ממש כמו שאורי גלר עושה!).

  • אין צורך בשום ציוד מיוחד שהוא. את הכל כנראה שכבר יש לכם בבית ממש מסביבכם.
  • אין צורך בניסיון מקדים. הקורס הוא בסיסי ועם זאת תלמדו בו דברים שיותירו את חבריכם המומים לגמרי.

קורס אמנות חושים פרטי

בתור התחלה מומלץ כמובן להתחיל עם הקורס המצורף. במידה ותרצו להעמיק עוד יותר אל תוך עולם אמנות החושים והקסמים תוכלו ליצור קשר עם עומרי ולקבוע שיעורי קסמים ואמנות חושים פרטיים (מומלץ מאוד לשלב כמתנת יום הולדת עם מופע אמנות חושים ליום ההולדת). במהלך קורס אמנות החושים תשבו עם עומרי ותלמדו את היסודות של עולם הקסמים, משם תעברו ליסודות של עולם אמנות החושים. אמנות חושים הוא תחום שצמח מתוך עולם הקסמים ולכן חשוב מאוד לעבור טוב מאוד על עולם הקסמים  לפני שעוברים ללימוד אמנות חושים. חשוב לקחת בחשבון – לימוד אמנות חושים דורש זמן, ידע, וכסף. זהו תחום מרהיב ומרתק שדורש המון זמן לאימונים, למידה, ומחקר. בהצלחה!

 

קריירה כאמן חושים 

קורס אמנות החושים המצורף הוא קורס לצעדכם הראשון בעולם המנטליזם. חשוב לציין – במידה ותתחברו לתחום, כמובן שתוכלו לצלול עוד יותר עמוק וללמוד את נושא אמנות החושים באופן מקצועי. ניתן לברר עם עומרי ישי על קורס אמנות חושים מקצועי למתקדמים. מדובר בתחום מרתק במיוחד ובכלי של ממש לחיים. מעבר לכך שתוכלו להתחיל לעבוד כאמני חושים באירועים שונים כגון חתונות, אירועים עסקיים, ואפילו אירועים פרטיים ואינטימים כמו מסיבת רווקות, תרוויחו ידע עצום שיוכל לשמש אתכם בתחומים מגוונים בחיים. אז…יאלה, לעבודה!
חייגו אלי
× לוואטספ