fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

אמן חושים לילדים

אמן חושים לילדים, המכונה גם "מנטליסט לילדים", הוא אדם המופיע עם מופע טלפתיה לילדים ונוער; קריאת מחשבות, טלקנזיס, ועוד.. את כל אלה תוכלו לראות במופע אמנות חושים לילדים.

אמן חושים מתאים בדרך כלל מגילאי תשע ומעלה. מתחת לגיל תשע, מופע טלפתיה עלול להיות לא לגמרי מובן על ידי הילדים, לכן עבור גילאים יותר קטנים מומלץ להזמין קוסם ללא שילוב מרכזי של הדגמות אומנות חושים.

אם אתם מחפשים אחר מופע קסמים לילדים (ולא מופע אמנות חושים לילדים) – אתם מוזמנים לבקר באתר הבא ולראות את עומרי בכובע (הקסמים) האחר שלו כקוסם לילדים.

אמן חושים לבר או בת מצווה

יש לכם אירוע בר מצווה שאתם רוצים להפוך למושלם ובלתי נשכח, אך אובדי עצות לגבי סוג המופע שישאיר את האורחים שלכם המומים?

ניתן למצוא בקלות אמן חושים לבר מצווה, או אמן חושים לבת מצווה, שיהפוך את האירוע שלכם לנוצץ יותר. אמן חושים לילדים ונוער מתאים את המופע בשילוב של ויזואליות, וטלפתיה לא מורכבת מידי שמתאימה לילדים מגיל 9 ומעלה.

כאשר בוחרים אמן טלפתיה לילדים, לרוב בודקים את שנות הניסיון שלו בעובדה כאמן חושים וגם בעבודה עם ילדים.

דרך נוספת, יעילה וטובה לבחור אמן חושים או מופע טלפתיה לאירוע של ילדים, הוא דרך המלצה של חברים או קרובי משפחה. אומן חושים לבר מצווה שכבר עבד עם ילדים בעבר, יקבל המלצה יותר טובה מאשר אומן חושים שלא עבד עם ילדים.

 ההבדל בין אמן חושים למבוגרים ואמן חושים לילדים

ילדים שונים ממבוגרים בשל יכולת התפיסה שלהם, קבלת התפיסה העל חושית, או כל מה שיכול להיות קשור להדגמות מנטליזם שהן כאילו "פאראפסיכולוגיות".

למבוגר יותר קל לצלול לתהומות הלא נודע מאשר לילד, ובנוסף, ילדים בגילאים קטנים מידי עלולים לא להבין את הדגמת אומנות החושים. לכן עדיף לשלב הדגמות יותר ויזואליות עבורם; מנטליסט לילדים יתאים את מופע טלפתיה בהתאם לגיל הילדים ויבחר בקפידה מה לשלב במופע.

האם מופע טלפתיה לבת מצווה מתאים גם כמופע לחתונה למשל?

 לא, אמן חושים לבת מצווה מתאים את המופע לילדים המתאים לגילאים 9 ועד גיל 13 ומשלב תוכן ספציפי  עבור הגילאים הללו. הסיבה לכך כי אלו הם גילאי מעבר, ומה שמתאים לילדים בגילאים כאלה, לא מתאים למבוגרים שעבורם נבחר סוג מופע טלפתיה אחר.

גם אם הבסיס דומה, כל מופע ומופע משתנה ביחס לגילאי הקהל וסוגת האירוע. מופע של אמן חושים ליום הולדת למבוגרים לא יהיה זהה למופע של מנטליסט ליום הולדת לילדים וכו'…

איך מוצאים מופע אמנות חושים לילדים?

דרך האינטרנט תוכלו למצוא המון אתרים של אמני חושים, שיתאימו לכל אירוע עתידי שיש לכם, בין אם אלה בר או בת מצווה. בין ערוצי המדיה השונים כגון פייסבוק או אינסטגרם, המציעים פרסומים של אמן חושים לילדים או מופע טלפתיה שיתאים לכם.

ניתן כמובן להיעזר בקרובי משפחה וחברים כדי לברר על אמן חושים מומלץ, שהשאיר רושם מעולה על המארחים.

חשוב לברר עם אמן החושים על טיב המופע שמותאם לילדים, ומה המופע יכלול ולפי זה תוכלו לשלב את אמן חושים לאורך כל האירוע שלכם.

אמן חושים קומי
חייגו אלי
× לוואטספ