fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים בבאר שבע

מתכננים אירוע בבאר שבע? אולי זו יום הולדת, חתונת הכסף, בת מצווה, או אפילו אירוע עסקי? לא משנה מה אופי האירוע, אתם תמיד נזקקים לאטרקציה מרכזית אשר תעמוד במרכז האירוע ותפנה למכנה המשותף הרחב ביותר. אז מה דעתכם להזמין אמן חושים בבאר שבע, שיהיה אחראי על החלק הבידורי של האירוע וייתן ערך מוסף ענק וחוויתי…?

בעולם המלא בהסחות דעת לא קל לשמור על תשומת הלב של הקהל. אמן חושים מומלץ ומקצועי הוא בין הבודדים אשר יודע לרתק את כולם ולגרום אפילו לבני הנוער לעזוב לרגע את הרשתות החברתיות ולהיות כאן ועכשיו, במופע בידורי אשר משלב קסמים מתוחכמים, אמנות חושים והרבה מאוד הומור.

קוסם למבוגרים בבאר שבע

אורי גלר היה הראשון, אחריו באו אחרים, והיום המושג אמן חושים ישראלי תופס מקום של כבוד בתחום הבידור העולמי. חלק מאמני החושים הישראלים זוכים למלא אולמות מכובדים בכל רחבי העולם עם קהל אשר מגיע במיוחד לראותם. ועם הצלחה שכזו לא ניתן להתווכח – אם תרצו להעניק משהו איכותי לאורחים שלכם אי שם בדרום, הזמינו אמן חושים בבאר שבע ותראו איך הוא מהפנט את הקהל פשוטו כמשמעו.

מנטליסט לאירוע זו תוספת משדרגת בהחלט. אמן החושים עומרי ישי יפתיע את הקהל שלכם במופע מותאם אשר כולל הרבה הפתעות, צחוקים ורגעים שהקהל פשוט יישאר בהם ללא מילים. עד היום התרגלנו לראות הופעות שכאלו רק בטלוויזיה. עכשיו תוכלו לראות את זה בהופעה חיה, בבר מצווה של הילד, במסיבת יום הולדת 60; באירוע לעובדים או כל סוג אחר של חגיגה אשר תארגנו.

קוסם למבוגרים – לא מה שחשבתם

עומרי ישי הוא אמן חושים בבאר שבע (ובנינו, גם בכל הארץ) – אבל לא רק. הוא גם קוסם למבוגרים. אבל… אם אתם חושבים שכקוסם עומרי הולך לשלוף שפן מהכובע, או להפריח יונה מתוך מטפחת, אז תחשבו שוב. היום אפילו הילדים לא בהכרח מתרגשים מתרגילי קוסמות קלאסים שכאלה. קוסם למבוגרים הוא כנראה לא בדיוק מה שאתם מדמיינים. המופע של עומרי ישי, אמן חושים בבאר שבע, כולל גם קסמים, אך אלו הם קסמים מתוחכמים המשולבים עם מופעי טלפתיה, שתילת מחשבות, קריאת שפת גוף ומתיחת הגבול בין מציאות לדמיון. כל הטכניקות הללו משתלבות למופע מרתק ומלא בהומור.

אמן החושים עומרי ישי מביא את השמחה לתוך האירוע. יש לו את היכולות להתחבר אל הקהל, להעניק גירוי על חושי, לשעשע ולבדר יותר טוב מכל אחד אחר. עומרי ישי הוא מנטליסט אשר מצליח להתחבר בו זמנית לקהלים שונים וזהו אחד היתרונות הגדולים שלו.

מי צריך אמן חושים בב“ש?

אמן חושים בבאר שבע יכול להתאים לכל סוגי האירועים. למשל זהו יכול להיות אמן חושים ליום הולדת, גם של הילדים וגם רעיון מעלה ליום הולדת למבוגרים, או מנטליסט לכל אירוע של שמחה משפחתית אחרת, מבר המצווה ועד החתונה ואפילו למסיבת רווקות. באותה המידה אמן חושים ישראלי יכול להתאים גם לאירועים עסקיים. בין אם קידום מכירות של מוצר מסויים, או מופע בידור לאירוע גיבוש – מופע של עומרי ישי אמן החושים הוא פתרון ייחודי שיותיר את כולם מרוצים.

אז אם אתם מעוניינים באטרקציה שונה ומפתיעה עבור האירוע שלכם, עומרי ישי, אמן חושים וקוסם למבוגרים, הוא האיש שירגש את הקהל.

אמן חושים ליום הולדת
אמן חושים קוסם מצחיק
אמן חושים לאירוע
מופע אמנות חושים תגובה
mentalism show
חייגו אלי
× לוואטספ