fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים ישראלי

האמת, זאת כבר עובדה מובהקת שאמני חושים תוצרת כחול לבן הם שם דבר. מנטליסטים ישראלים זוכים להופעות רבות בכל רחבי העולם! חלקם אף מחליטים לעבור לחו"ל ולפתח קריירה כאמני טלפתיה בין לאומיים. מסתבר שדווקא ישראל הקטנה זוכה למקום של כבוד בעולם בכל הנוגע לתחום של אמנות חושים ומנטליזם. בכל פעם שמוזכר בעולם אמן חושים ישראלי הקהל כבר יודע לגלות סקרנות בעצמו.

קחו לדוגמה את אורי גלר. גלר הוא דוגמה טובה לאמן חושים ישראלי אשר זכה לתהילה עולמית עוד בשנות השבעים, נתן השראה וסלל את הדרך לאחרים שבאו אחריו. אורי גלר הדהים את העולם בכיפופי כפיות ועצירת שעונים, שהפכו לסמלו המסחרי ועוררו עניין רב. אנשים רבים נהרו להופעותיו והוא היה לכוכב עצום בתקשורת בכל העולם. 

אז איך זה שדווקא ישראל, המדינה הקטנטנה, מתבררת כ"יצרנית" מספר אחת של אמני החושים המפורסמים בעולם? אין ספק שזו שאלה טובה. ניתן להניח שכדי לענות על שאלה זו צריך לערוך מחקר של ממש. אך אפשר לשער שמשהו בדי אן אי הישראלי – שמשלב תחכום, מקוריות, ונועזות – הוא שהביא את ישראל להיות כזו מעצמה מוצלחת בתחום אמנות החושים. 

אם כבר באורי גלר עסקינן, חשוב לציין שאמנם בעבר הגישה הרווחת של רוב אמני החושים הייתה להתייחס למנטליזם כמעין כוח על טבעי, אך כיום העניין הוא שונה. כיום כמעט כל אמן חושים ישראלי באשר הוא, או אמן חושים בין לאומי כזה או אחר, מצהיר שאין הוא עושה שימוש בכוחות על-טבעיים. ואכן כך הדבר. אמן חושים הוא אינו בעל כוחות על טבעיים, אך הוא יעשה הכול על מנת לגרום לכם לחוש בתחושת העל טבעי. תחושה שקשה לתאר וחייבים לחוות.

למעשה, מנטליסט עושה שימוש בטכניקות שונות על מנת לשחק בששת החושים של הקהל. כאשר אמן חושים מבצע הדגמות של מנטליזם בפני הקהל, הצופים חווים תחושה של חזיון בבלתי אפשרי – והוא אפשרי לחלוטין.

מנטליסט ישראלי לאירועים

על מנת ליהנות מהכישרון של מנטליסט ישראלי טוב, כמובן שאין צורך לטוס ללאס וגאס. ניתן להזמין אמן חושים בירושלים או אמן חושים בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ. היות ואנחנו די משוחדים באתר הזה (נו.. בכל זאת..) חשוב להדגיש שאפשר להזמין את אמן החושים עומרי ישי להופעות פרטיות בכל רחבי הארץ. הופעות מנטליזם וקסמים אשר יספקו למשתתפים בידור איכותי ויוצא דופן. הופעה של אמן חושים מומלץ ומקצועי היא דבר מבוקש בימינו, ורצוי להזמין אמן חושים לאירועים השונים. זוהי דרך מעולה שיכולה לתת בוסט  רציני לחווית האירוע.

אחד היתרונות של אמן החושים עומרי ישי הוא שניתן להתאים את ההופעה לכל סוג של קהל ולהבטיח שכולם יהיו מרותקים למופע הקסמים והמנטליזם וייהנו בצורה בלתי רגילה.

 עומרי ישי הוא מנטליסט לאירועים אשר לוקח את הקהל למסע מהנה המשלב תדהמה, בלבול, הומור ופרצי צחוק אדירים. כמובן שלכל אמן חושים ישראלי יש את הסגנון המיוחד שלו. 

לרוב, אתם צפויים למצוא במופע מנטליזם איכותי שילובים של טכניקות כדון סוגסטיה, טלפתיה, טלקנזיס, כיפוף מתכות, ומעשי קוסמות מתוחכמים – והכול תוך כדי שיתוף פעולה מלא הקהל.

אמן החושים עומרי ישי

אם אתם מחפשים אמן חושים ישראלי, עומרי ישי הוא אמן הטלפתיה שאותו שכדאי לכם להכיר. עומרי יש עורך הופעות בלתי נשכחות למגוון קהלים בתחום העסקי, אך גם אירועים פרטיים כמו מסיבות בר מצווה ובת מצווה, או אפילו מסיבת רווקות / רווקים.  היכולת של עומרי להכין תכנית בידורית איכותית הפונה לקהלים וגילאים שונים הופכת את הופעתו למתאימה עבור אירועים מכל סוג שהוא. סגנונו האישי הוא בהחלט משהו ייחודי ומעניק חוויה מרעננת ויוצאת דופן. אם אתם מתכננים אירוע פרטי חשוב, או אירוע עסקי, ותרצו להעניק לאורחים שלכם תכנית אמנותית איכותית, עומרי ישי בהחלט יכול לתת לכם את הערך שאתם מחפשים לאירוע בלתי נשכח.

WhatsApp Image 2020 07 08 at 15.31.32 1
אמן חושים ליום הולדת
אמן חושים מצחיק
mentalist show
חייגו אלי
× לוואטספ