fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לבת מצווה

אמן חושים לבת מצווה הוא התוספת המתאימה ביותר לסוג זה של אירוע. יש הרבה דברים שאפשר להגיד על מסיבת בת המצווה, אך מעל לכל חשוב לזכור שזהו אירוע מרגש מאוד, גם לכלת השמחה וגם למשפחה והחברים אשר שמחים בשמחתה. כאשר חוגגים בת מצווה רוצים לארגן אירוע גדול בחברת המשפחה והחברים. אך זהו לא עוד אירוע משפחתי, הפעם יש כוכבת אחת שהיא במרכז העניינים וזהו הערב המיוחד שלה. האירוע צפוי להתרכז בכלת בת המצווה ובמעגל החברים אשר יוזמן לאירוע המשמח. אז אם אתם חפשים אטרקציה לאירוע לבת מצווה או בר המצווה של יקירכם – הגעתם למקום הנכון.

אמן חושים לאירוע בת מצווה או בר מצווה

הייחוד של אירוע בת מצווה הוא האחוז הגדול של צעירים, ילדים משכבת הגיל של הבת החוגגת, והכול משתלב יחדיו לצד הדודות, הסבתות והחברים מהעבודה. זה כיף ונהדר שכולם חוגגים יחדיו, אך לפעמים זה גם יוצר בעיות. אתם רוצים שכולם ייהנו ואף אחד לא יקופח, אבל מה לעשות שתחומי העניין של ילדות בגיל מצווה, החברות של אמא ממכון הכושר, החברים של אבא מהעבודה והדודות, הם לא בדיוק אותם תחומי עניין. מומלץ להביא אטרקציות לאירוע אשר תהפוך את הערב לשמח ומהנה ועם זאת כמובן לדאוג שאף אחד לא יקופח. דווקא כאן אמן חושים, מנטליסט לאירוע, יכול להיות הפתרון הטוב ביותר.

עומרי ישי הוא אמן חושים למגוון אירועים. עומרי ידאג למופע מיוחד ויוצא דופן אשר עונה בדיוק על הצורך הזה, הצורך במופע אשר מתאים בו זמנית לכל הקהלים. כאשר המנטליסט עומרי ישי עורך בבת המצווה את המופע שלו, גם הילדים מהכיתה של הבת, וגם החברים של אבא, ייהנו באותה המידה. כולם יעמדו פעורי פה כאשר עומרי ידהים אותם במופעי טלפתיה, וישחק בחושיהם של הצופים. כולם יפרצו בצחוק בחלקים המצחיקים. כולם יתרגשו בחלקים המרגשים. כולם יסתקרנו בחלקים המסקרנים. כמובן שאמן חושים לא מתאים רק לבת מצווה – אלא גם למגוון רחב אחר של אירועים.

אמן חושים ליום הולדת מבדר את הקהל בתכנית מותאמת אישית אשר גם משלבת את הקהל באופן פעיל במופע. תוכלו לחזות במופעי קוסמות מתוחכמים, תעתועי מנטליזם מדהימים, וכמובן גם להיות חלק מכל ההתרחשות בעצמכם.

עומרי ישי מנטליסט לבר מצווה

מחפשים אמן חושים ליום הולדת, אמן חושים לבת מצווה או אמן חושים לבר מצווה? עומרי ישי הוא אחת התופעות המעניינות ביותר בתחום. בסופו של דבר מופע מוצלח בזכות היכולת האישית של האמן לשלהב את הקהל ולרתק אותו אל המופע, ולכל מנטליסט ישראלי יש את הסגנון המיוחד שלו. הופעותיו השנונות והמרתקות הן בהחלט דבר שונה ומיוחד בתחום האטרקציות לאירועים. בהופעותיו ניתן לראות שהושקעה הרבה מאוד מחשבה והכל מתנהל באינטראקציה מושלמת וידידותית מול קהל האורחים אשר נמצא באירוע. עומרי  מצליח לבנות את כל הסיפור שמסביב ולמקד את תשומת הקהל. הוא זוכה להצלחה בקרב בני כל הגילים והערב מסתיים במחיאות כפיים סוערות. אז אם אתם מחפשים אמן חושים מומלץ במיוחד ליום הולדת 12 או יום הולדת 13 בלתי נשכח – צרו קשר עוד היום (:

חייגו אלי
× לוואטספ