fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אטרקציה לאירוע בר מצווה

אומרים שכבר יום אחרי יום הולדת 12, ההורים מוטרדים ממסיבת בר המצווה של הילד. מסיבת הבר מצווה היא אירוע מיוחד ומסורת יהודית עתיקה ומשמעותית. יש לה את המשמעויות הדתיות, אך מעל לכל זוהי חגיגה של בגרות ואירוע מרגש. כדי ליצור חוויה בלתי נשכחת חשוב לבצע מחקר מקדים לגבי אטרקציה לאירוע בר מצווה. זוהי הזדמנות לקבץ את כל המשפחה והחברים ולערוך חגיגה גדולה ולכן חשוב שאם כבר הולכים על זה ומארגנים אירוע שכזה – לעשות זאת כמו שצריך.

ישנן צורות שונות בהן אנו חוגגים את בר המצווה ובסופו של דבר כל משפחה מחליטה על הדרך שלה. ברוב המקרים מסיבת בר המצווה מתחלקת לשני אירועים מרכזיים: העלייה לתורה ומסיבת בר המצווה עצמה, אשר במקרים רבים מתקיימת באולם או גן אירועים. לפעמים גם מוסיפים עוד איזה אירוע אינטימי לחתן הבר מצווה וחבריו לכיתה. ישנן גם משפחות אשר מנצלות את האירוע לצורך איזו חופשה משפחתית מגבשת.

אך עיקר תשומת הלב ניתנת בדרך כלל למסיבת בר המצווה, המסיבה הגדולה שבה חוגגים יחדיו כל בני המשפחה והחברים. מסיבות אלו נערכות לרוב באולמות אירועים ואליהן מגיעים כל קרובי המשפחה, הקרובה והרחוקה, חברים מהעבודה וחברים מהחיים וכמובן הכי חשוב – החברים ובני הכיתה של הילד אשר חוגג את בר המצווה. כאן עלולה להתחיל הבעיה – קשה מאוד לבנות ערב אשר מאפשר לכל קשת הגילאים הזו ליהנות יחדיו. יש צורך במציאת אטרקציה לאירוע בר מצווה אשר תתאים לכלל ותאפשר לכולם ליהנות ולא להיות משועממים או חסרי עניין.

רעיונות ליום הולדת 13

להלן כמה רעיונות אשר יכולים להתאים בתור אטרקצציה לאירוע בר מצווה:

מופע אש וגאגלינג  – דמיינו את הרגע שבו מעמעמים את האורות ונשמעת מוזיקה דרמטית. ואז מהחשיכה מופעים אמני גאג‘לינג אשר עורכים מופע אש מרהיב ומהפנט. מופע שכזה יכול לעורר עניין רב בקרב בני כל הגילים, הוא תורם לאווירה ומתאים מאוד בתור אטרקציה לאירוע בר מצווה ולאירועים בכלל. החיסרון במופע שכזה שלרוב לא מדובר על מופע שגורם לקהל המשתתפים להיות חלק פעיל – ולכן החוויה הויזואלית היא מדהימה, אך לא הרבה מעבר לכך.

אמן חושים לבר מצווה – אמן חושים ליום הולדת 13, או כפי שאומרים מנטליסט, יכול להיות רעיון מעולה בתור אטרקציה לאירוע בר מצווה. למופע של אמן חושים ליום הולדת יש הרבה יתרונות אשר משתלבים היטב עם אופי האירוע. המופע של אמן חושים מומלץ וטוב יכול להתאים בו זמנית לכל סוגי הקהלים, וזהו אחד האתגרים הגדולים ביותר של אירועי בר מצווה. מופע של אמן חושים לבת מצווה/בר מצווה הוא מופע אשר מדהים את הקהל אבל גם משלב הרבה צחוק והכול באווירה נעימה.

אמן חושים לאירוע בת מצווה / בר מצווה

כאשר מחפשים אטרקציה לאירוע בר מצווה או בת מצווה ישנן אפשרויות רבות, אך אם רוצים מופע אשר באמת מגשר על פערי הדורות, מצחיק ומרתק, מפעיל את הקהל באופן אקטיבי – מומלץ מאוד לנסות את המופע של עומרי ישי, אמן חושים ישראלי מוערך, בעל מופע טלפתיה עוצר נשימה, שיודע איך לעבוד עם הקהל ולהביא שמחה אדירה לאירוע… וכמובן לחוויה בלתי נשכחת…

אמן חושים ליום הולדת
אמן חושים מצחיק
אמן חושים ליום הולדת
חייגו אלי
× לוואטספ