fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים בדרום

אמן חושים בדרום מביא אל האירוע שלכם ערך בידורי, איכותי ויוצא דופן. אם אתם בשלבי ההכנות והארגונים של אירוע, אתם בוודאי שוקלים איזו אטרקציה לאירוע כדאי להביא לאורחים, והופעה של אמן חושים לאירועים היא אחת האפשרויות שכדאי לכם לשקול בחיוב.

אם זו מסיבת בת מצווה, חתונה או יום כיף לעובדים, אינכם יכולים סתם לכנס את האנשים ולצפות שהם ייהנו. נכון שתפנקו אותם באוכל טעים, ואולי גם תזמינו תקליטן לריקודים. אבל הדברים הללו בעצמם אינם מספיקים. אתם זקוקים לאיזו אטרקציה אשר תיגע בקהל ותעניק להם חבילת בידור עשירה יותר. וזה בדיוק מה שעושה אמן חושים בבאר שבע למשל (בהנחה ואתם אכן מהדרום כמובן).

אמן חושים בדרום הארץ

אמן חושים לאירועים מגיש לכם חבילת בידור יוצאת דופן המתאימה לכל סוגי האירועים. בכל מקום בו רוצים לבדר את הקהל, המופע יכול להתאים. ישנו ביקוש גדול להופעות טלפתיה וקסמים למבוגרים באירועים משפחתיים, וגם אירועים של המגזר העסקי.

אחת הסיבות להצלחה של אמן חושים בדרום (או בכל הארץ) באירועים מסוג זה היא היכולת לבדר בו זמנית קהל מגוון המורכב משכבות גיל שונות. יצר הסקרנות משותף לכל הגילים, ולכן כולם משתהים מול תרגילי הטלפתיה והקסמים יוצאי הדופן שהוא מבצע. ולא רק שכולם נהנים מהמופע, הקהל הוא גם חלק אינטגרלי מהמופע. כל אלו יוצרים חיבור מופלא בן האמן המבצע לבין הקהל וכולם נהנים מכך. אז מי מתנדב לעלות לבמה?

כמובן שכל אמן חושים מביא איתו את הצורה הייחודית שלו, הצורה שבה הוא מנהל את האינטראקציה עם הקהל. עומרי ישי מביא איתו גישה המלאה בהומור וסיפורים מרתקים. כל הדגמות המנטליזם ייחודיות למדי, ומוגשות לקהל עם סיפור מסגרת משעשע עד לתדהמה הגדולה. אחריה כמובן מגיעות מחיאות הכפיים וההתרגשות חסרת תקדים.

מנטליסט לאירועים בדרום ובערבה

אמן טלפתיה בדרום מתכנן את המופע בהתאם לקהל. ולכל אורך המופע הוא מרגיש את הקהל ויודע איך למשוך את תשומת הלב ולרתק את כולם. תוכן המופע אינו מנותק מתוכן האירוע.

אמן מחשבות מנוסה יודע לשלב התייחסות אישית לאופי האירוע ולהעניק לכל המופע גוון אישי. המופע שלו שובר את הקרח בין האנשים וגורם לכולם להרגיש כמו משפחה אחת גדולה הנהנית יחדיו.

 

מנטליסט עומרי ישי
mentalism show
קורא מחשבות
אמן חושים ליום הולדת
חייגו אלי
× לוואטספ