fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

מה ההבדל בין הרצאה למבוגרים למופע למבוגרים?

בקרב הקהל הישראלי ישנה דרישה הולכת וגוברת לבידור איכותי, וכך הולכת ומתחזקת הנישה של הרצאות למבוגרים. אנשים רבים מוצאים בהרצאות למבוגרים פתרון של הפעלה למבוגרים והן הופכות להיות פופולריות כאשר מחפשים רעיונות ליום הולדת למבוגרים או פעילויות גיבוש לצוות עובדים ואפילו מסיבות רווקים ורווקות.

אבל מה בעצם ההבדל בין הרצאה למבוגרים לבין מופע למבוגרים? אין תשובה חד משמעית, בסופו של דבר כל מרצה לוקח את הדברים אל הכיוון שלו. ובכל זאת… ישנם כמה הבדלים משמעותיים.

מופע בידור הוא במקרים רבים מרוחק מן הקהל. האמן המופיע מכין תכנית אומנותית אותה הוא מריץ מידי ערב במתכונת קבועה. כמובן שהמופע יכול להיות מוצלח, מעניין ומבדר. לעומת זאת הרצאות למבוגרים יכולות להיות מבוססות סביב רעיון מרכזי, אך יש בהן קו דק יותר בין הקהל לבין המופיע. כך רמת ההשתתפות גבוהה יותר ובהתאם לסוג המופע ניתן לשאול שאלות או להשתתף בצורות שונות. גם אם למופע ישנה מסגרת מרכזית קבועה, כל אירוע הופך להיות ייחודי בזכות הקהל שבו.

הקרבה אל האמן משרתת לא רק את הקהל אלא גם את האמן עצמו. כך קל לו יותר לקרוא את הקהל ולספק את הבידור והעניין שהם מחפשים, ו/או להתאים אותו לאופי האירוע.

הרצאה למבוגרים – בידור עשיר ומיוחד

הרצאות למבוגרים מספקות לקהל הצמא לתרבות בידור עשיר יותר מבחינת ההיצע. כאשר אנשים מחפשים בילוי, היצע המופעים למבוגרים בדרך כלל מוגבל להופעות מוזיקה, סטנדאפיסטים והצגות. לעומת זאת הרצאות למבוגרים פותחות את הדלת גם לתחומים אחרים, לפעמים יותר נישתיים, אך גם מעוררי עניין רב בקרב הקהלים הנכונים. לדוגמה במסגרת הרצאות למבוגרים ניתן למצוא סופרים, פרופסורים ואנשי תקשורת. אלו יכולים לעניין את הקהל בסיפורים או בידע המקצועי שלהם ולהפוך זאת לערב מבדר ואיכותי.

בעוד מופע בידור למבוגרים נועד רק לבדר אתכם, הרצאות למבוגרים יכולות לתת לקהל ערך מוסף. לפעמים הן רק פותחות חלון לעולם מעניין שאולי לא מוכר לכם ולא מסוג הדברים שאתם נחשפים אליהם בחיי היום יום. לפעמים הן נותנות לכם השראה ולפעמים הן אפילו מלמדות אתכם דברים. הפעלה למבוגרים היא בדיוק מסוג הדברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מחפשים רעיונות ליום הולדת למבוגרים או פעילות לגיבוש עובדים.

הפעלה למבוגרים

ישנו מבחר גדול של הרצאות למבוגרים, רבות מהן מועברות על ידי דמויות מוכרות מהתקשורת. אך תופתעו לגלות שגם אנשים פחות מוכרים יכולים להעביר ערב מרתק. אחת האטרקציות המעניינות שניתן למצוא היא אמן חושים. מפגש עם אמן חושים יכול ללמד אתכם על הנישה המיוחדת, על הפסיכולוגיה האנושית ואפילו תובנות על החיים. בדיוק מהסיבות הללו רבים מזמינים אמן חושים לגיבוש צוות במקום הרצאה רגילה, הוא מעניק בידור שיש בו ערך מוסף ובא עם טוויסט מקורי ומפתיע לאירוע עצמו.

 

 

אמן חושים לאירוע
חייגו אלי
× לוואטספ