fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

מופע לאירוע חברה – אמן חושים, הפתרון המושלם!

מה עושים כאשר צריכים מופע לאירוע חברה? הבוס הפקיד עליכם את המשימה לארגן אירוע או פעילות לגיבוש צוות? אתם מתחילים להזיע ולא יודעים מה לעשות?

גם אם אתם מורגלים בארגון אירועים בחברה, תמיד אתם מתמודדים עם האתגר כיצד לחדש וכיצד לקלוע למטרה. זוהי שאלה שתמיד עולה מחדש; איזו פעילות תעמוד במרכז האירוע. מה לעשות על מנת להימנע מעוד אירוע בנאלי, כיצד לממש את הפוטנציאל ולבנות אירוע הקולע אל המטרה. הרשו לנו להציע לכם רעיון חדש, אמן חושים לאירוע החברה שלכם! פתרון תוסס, מקורי, וסוחף!

מופע לאירוע חברה – כל סוגי האירועים

במהלך פעילות החברה ישנם סוגים שונים של אירועים. חלקם קטנים, חלקם גדולים. חלקם מיועדים לעובדים, חלקם למשקיעים ולקוחות. חלקם לצרכים פנימיים, אחרים ליחסי ציבור. חלקם מיועדים לכל עובדי החברה, אחרים לצוותים ומחלקות. אמן חושים העורך מופע טלפתיה לחברות יכול להיות הפתרון לכל סוג של אירוע, ללא תלות באופי האירוע וללא תלות בגודל האירוע.

אמן חושים עורך מופע לאירוע חברה אשר יכול להתאים לחברות קטנות וגדולות, בין אם זה מופע לחמישים איש או מאות אנשים. לא משנה אם החברה שלכם מתחום הבנקאות והפיננסים, חברה קטנה בתחום האופנה או חברת הייטק – תמיד העובדים והמוזמנים יוכלו ליהנות ממופע מבדר וקליל אשר ניתן לערוך אותו בכל מקום. בזכות מופע טלפתיה לחברות ניתן לערוך אירוע חברה או פעילות לגיבוש צוות ללא צורך בלוגיסטיקה מורכבת.

אמן חושים לאירוע עסקי

המטרה של כל מופע לאירוע חברה היא לתת איזו אתנחתא בידורית לאירוע. לסייע ליצור את האווירה שאתם רוצים ובסך הכל לתרום לרושם חיובי כללי והרגשה טובה בקרב הנוכחים;

כאשר מדובר במופע טלפתיה לחברות ניתן להתאים את המופע לחברה  הספציפית ולצבוע אותו בצבעים הנכונים. בין אם באמצעות שילוב אנקדוטות מחיי החברה או הענף שבו עוסקים והן בדרכים יצירתיות אחרות. כך אתם מקבלים מופע מותאם באופן אישי – כזה שיצרב בתודעת השמתתפים לזמן רב מאוד.

פעילות לגיבוש צוות

אירוע חברה הוא לא רק מסיבת חנוכה לעובדים, או אירוע השקה של מוצר חדש. במקרים רבים האירוע עומד במרכזה של פעילות לגיבוש צוות. כאשר מדובר בגיבוש יש צורך בתכנית אשר תסייע להשיג את המטרות. אתם רוצים שינוי אווירה, משהו שיאפשר לכולם לראות אחד את השני בגובה העיניים. משהו שמנותק מהמציאות היום יומית של החברה. אבל זה לא מספיק, אתם רוצים גם משהו שיקשור את כולם ביחד; סוג של הפעלות ואינטראקציות הבונות את תחושת היחדיו. אמן חושים עורך מופע בהשתתפות הקהל ולכן בקלות ניתן להתאים אותו עבור פעילות לגיבוש צוות. אין צורך לשכור אולם תיאטרון ענקי או איזה אולם אירועים כזה או אחר, ניתן אפילו לעשות זאת במשרדי החברה.

המנטליסט עומרי ישי שובר את הגבול בין האנשים, בין המופע ובין הקהל. התוצאה הוא מופע מנטליזם ברמה הגבוהה ביותר שיש. אמן חושים לאירוע עסקי מתבל את האירוע שלכם בקצת מתח, התרגשות, תדהמה וצחוק משחרר.

 

guy explain thing
חייגו אלי
× לוואטספ