fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

אמן חושים לגיבוש צוות מורים

אחת המטרות המרכזיות של גיבוש צוות מורים או צוות עובדים, היא לאפשר להם לצמוח בתוך אותה פעילות משותפת. שילובי פעילות של עבודת צוות, חשיבה מחוץ לקופסה למציאת פתרונות ואתגרים פיזיים ושכליים שיעצימו את העובדים. לכן, חשוב לשלב פעילות שתשאיר רושם חזק, כמו אמן חושים לגיבוש צוות מורים, שיהפוך את היום לקסום ומיוחד.

כיצד מופע טלפתיה תורם ליום גיבוש?

מופע טלפתיה איכותי המיועד למבוגרים, ומשלב קריאת מחשבות, קסמים והומור כדי לשבור את הקרח בין המשתתפים – הוא אפשרות מעולה לגיבוש צוותכם. אמן חושים מומלץ ומקצועי ידע איך לגשת לכל אדם באופן אישי, ולעזור לו להשתחרר מעט מהמחסומים – באמצעות המנטליזם או בכלל באמצעות חוש הומור.

אמן חושים לגיבוש צוות מורים, יכול גם לעזור בבניית חברויות והכרת אנשים חדשים, וכמובן שיפור אינטראקציה בין אישית בין כל המשתתפים; אמן חושים ליום גיבוש, זאת דרך מעולה לשבור את השיגרה שיש בימי גיבוש ולהביא משהו חדש, מרענן, ושונה.

איפה אפשר למצוא מידע על אמן חושים לגיבוש צוות מורים

דרך גוגל ומנועי חיפוש אחרים, תוכלו למצוא המון מידע ואתרים של אמני חושים שונים כאשר לכל אחד יש את כרטיס הביקור האינטרנטי שלו שיעזור לכם להכיר אותו.

בכל אתר שכזה תוכלו להתרשם בדרך כלל משלל האירועים בהם כבר השתתף המנטליסט, שיעזור לכם להחליט אם לשכור אותו ליום גיבוש צוות העובדים.

תוכלו לראות מידע מפורט על סוג הפעילות שאמן החושים מקיים במהלך ימי גיבוש, וחוות דעת של גולשים שהתרשמו ממנו לטובה. דרך טובה נוספת למצוא מידע, היא דרך פרסומים ברשתות החברתיות השונות (כמו פייסבוק או אינסטגרם), שיתנו לכם הצצה קטנה לעולמם של אמני חושים.

אמן חושים כמפעיל ליום גיבוש צוות

תמיד נשאלת שאלה מי ינהל את יום הגיבוש, יחליט על סוגי הפעילות, משך כל פעילות ועוד… לכן אפשר לשכור אמן חושים שישמש ממש כמפעיל ליום גיבוש. המארגנים יוכלו לעדכן את המפעיל בסוגי הפעילות השונים שהם רוצים לשלב ביום הגיבוש ולתזמן כל פעילות לכמות זמן מסוימת. כך שמעבר למופע טלפתיה, תקבלו מגוון יותר רחב של פעילות מתגמלת ומעשירה בגיבוש צוות עובדים.

כל פעילות שתתקיים ביום גיבוש מהווה מטרה של אחדות, שיתוף פעולה בין אנשים, ליכוד ועבודת צוות משותפת. אל לשכוח זאת! כאשר אמן החושים ישמש כמעין "מנחה האירוע" הדגש תמיד יושם על כך.

אילו סוגי פעילויות אפשר לשלב ביום גיבוש צוות עובדים?

אפשר לשלב סוגים שונים של משחקי חשיבה בשביל להעשיר את שרירי "החשיבה אל מחוץ לקופסה" , או בכלל פעילות ספורטיבית שמטרתה לתרום ולחזק את הגוף. אפשר להוסיף פעילות יצירה שתכלול כמה משתתפים לכל קבוצה, או יוגה שתכלול את כל הצוות ותעזור  לעובדים להגיע לרמות אחרות של איזון. אפשר גם לשלב פעילות בתנועה כגון מחול וריקודים קלים, או מופע מוזיקלי, הצגה או כל דבר אחר שתרצו להוסיף.

וכמובן אפשר לשלב מופע טלפתיה בשילוב סטנדאפ והומור לשבירת הקרח ועידוד אינטראקציה בין אנשי הצוות קריאת מחשבות וצחוק תמיד יהיו הדרך המנצחת אל לב עובדיכם – מניסיון.

החשיבות של יום גיבוש לעובדים

כאשר צוות עובדים ומורים בפרט יוצאים ליום גיבוש, זה מראה להם את האכפתיות של הממונים עליהם מטעם העבודה. לפי סוגים שונים של פעילות שנבחרה ליום גיבוש צוות עובדים, הצוות ירגיש יותר נינוח בקרבת הממונים עליהם. לכן, אם הלכתם על מנטליסט לאירוע, חשוב להשקיע בבחירת אמן חושים לגיבוש צוות מורים או עובדים, שיכול להציע מגוון פעילויות מאתגרות לכל המשתתפים.

לסיכום, יום גיבוש הוא יום שמאפשר לעובדים לנוח ממרוצת היום ולהיות פשוט בני אדם, חברים. שגרת עבודה יום יומית יכולה להתיש ולייגע את הגוף והנפש, לכן יום גיבוש למורים או לעובדים הוא פתרון מעולה כדי לתת מקום לחידוש אנרגיה עבור העובדים.

mentalism show
חייגו אלי
× לוואטספ