fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים בתל אביב

אז אולי זה הפעם הבוס שלך שזרק עלייך את המשימה לארגן מסיבה לכל עובדי החברה לכבוד השנה החדשה. יש 250 עובדים בחברה והבוס שלך רוצה ”ערב נפלא, מלא באנרגיות, שכולם ייהנו אבל שיהיה משהו שונה ומיוחד“. ועם הוראות מדויקת שכאלו מה עושים? חיפוש אולם אירועים, תקליטן, הזמנת קייטרינג לאירוע ולארגן עמדת צילום נחמדה בעמדת הכניסה… אלו הם הדברים הקלים. אבל יש צורך באטרקציה מרכזית שתעמוד במרכז האירוע ותבדר את האנשים. יתכן שחיפוש אחר אמן חושים בתל אביב הוא הפתרון שאתם מחפשים.

אמן חושים בתל אביב, יש המכנים אותו מנטליסט או קוסם למבוגרים, יכול להיות הפתרון לאירוע החברה – למשל כפעילות גיבוש לצוות קטן או גדול, כמו גם לכל סוג של אירוע אחר כמו אירוע פרטי, אירוע עסקי או, או אפילו אטרקציה מקורית למסיבת רווקות. אמן החושים עומרי ישי, בעל ניסיון רב כקוסם ומנטליסט, ידאג לערוך מופע מרהיב באירוע שלכם. מופע אשר ירתק את הקהל בצורה יוצאת דופן. זהו לא סתם עוד מופע, כמו למשל הזמנה של זמר; מופע של אמן חושים הוא מופע אשר משתף את הקהל ומזמין את המשתתפים לקחת חלק פעיל בתכנית האמנותית. הקהל שלכם לא סתם עומד ובוהה בהופעה, אלא לוקח בה חלק, דבר אשר מגביר את ההנאה ויוצר ריגוש של ממש.

קוסם למבוגרים שהוא גם אמן חושים בתל אביב

כולנו ראינו טריקים של זריזות ידיים, כולנו ראינו קוסמים במסיבות ילדים מפרידים טבעות מתכת… זה כבר פחות מרגש מפעם.

מנטליסט וקוסם זה לא אותו הדבר, אך אתם בהחלט יכולים לראות שילוב של עולם הקסמים במהלך ההופעה. הקסמים עצמם משתלבים היטב כחלק אינטגרלי ומצחיק במופע, והופכים את האירוע לעשיר ומעניין יותר. עם זאת, בהחלט מדובר בהרבה יותר ממעשי קוסמות פשוטים.

 עומרי, שהינו בין היתר אמן חושים בתל אביב, מכונה לעיתים גם  קוסם למבוגרים. אז נכון, במופע המותאם לקהל המבוגר יותר לרוב לא תנוסר שוליית הקוסם לשניים, ולא יישלף שפן מכובע הקסמים. מה כן יהיה? קסמים מתוחכמים עם האביזרים של המשתתפים עצמם, תעתוע בחושי  הקהל בצורה מתוחכמת למדי – דבר אשר יגרום לכולם להאמין ולחוות את הבלתי אפשרי.

עומרי ישי הוא אמן חושים ישראלי המשלב סוגסטיות, השפעות תת הכרתיות, טכניקות מתקדמות של מנטליזם ועוד… הכל למען חוויה עוצרת נשימה!

מנטליסט בתל אביב עם ערך מוסף

הרבה חושבים שהצלחתו של אמן חושים בתל אביב (או תכלס, בכל מקום אחר בארץ – מירושלים, באר שבע, ועד לאילת גם) נמדדת בתרגילים השונים, או כפי שהקהל קורא להם לעיתים – ”טריקים“. נכון שזה חלק מהחוויה, אך על מנת לרתק את המשתתפים ולבדר את כולם יש צורך בהרבה יותר מביצוע טכני של מופע אמנות חושים. ההנאה של הקהל מגיעה גם מכל הסיפור שמסביב, מהיכולת למשוך את תשומת הלב והריכוז של הנוכחים באירוע, ומהיכולת הקריטית של לבדר ולהצחיק את כל הצופים במופע. מהבחינה הזו, המנטליסט עומרי ישי הוא ללא ספק בחירה מעולה –  עם מופע מיוחד שהוא באמת שונה ויוצא דופן, ומשלב את הקהל באופן בלתי נפרד מהמופע עצמו. במופע הקסמים ואמנות החושים של עומרי הושקעה אין סוף מחשבה ותכנון, ובתוספת כישרון טבעי לנהל אינטראקציה משעשעת ונעימה עם הקהל – החוויה וההנאה מובטחים. 

מנטליזם הופעה
מופע מנטליסט
תחשוב על ציור
קורא מחשבות
חייגו אלי
× לוואטספ