fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים בירושלים

מחפשים אטרקציה לערב גיבוש צוות החברה בירושלים? רוצים לארגן מסיבת יום הולדת חמישים בצורה יוצאת דופן בעיר הקודש? ייתכן וכבר חשבם על המקום בו תערכו את האירוע, הקייטרינג, העוגה וכל מה שמסביב. אם אתם צריכים אטרקציה מרכזית אשר תעלה את רמת האירוע ותבדר את הקהל בצורה בלתי רגילה, אטרקציה לאירוע אשר תרתק את כולם, מה דעתכם על להזמין אמן חושים בירושלים ?

מה זה אמן חושים?

ישנם כל מיני הגדרות למהו אמן חושים, יתכן ששמעתם את המושג מנטליסט או קוסם למבוגרים. מופע של אמן חושים הוא אירוע אשר מתעתע בחושים ומשאיר אימפקט שקשה להסביר במילים. תארו לכם שמישהו נכנס לראשכם וממש יודע על מה אתם חושבים – הזוי לא? אמן חושים משתמש בטכניקות שונות על מנת להדהים ולבדר את הקהל.

 אחד מאמני החושים הידועים ביותר בעולם לדוגמה הוא אורי גלר, אשר הדהים את העולם בזכות כיפופי הכפיות. אם תזמינו את עומרי ישי, שהוא בין היתר אמן חושים בירושלים, תוכלו לחזות במופע בלתי מוסבר ומרתק אשר ידאג להדהים ולבדר את כל קהל המשתתפים.

 מופע של אמן חושים הוא מופע אשר משלב טלפתיה, העברת מחשבות בין אנשים שונים, ועוד הדגמות על חושיות אשר יגרמו לכם לתהות האם אלו הן תופעות פרא נורמליות והאם  מדובר בתופעה על טבעית של ממש (רמז – הכל ניתן להסבר. בערך…). מופע מנטליזם טוב מטשטש את  הקו המפריד בין דמיון למציאות. אגב, נכון, תמיד יש את אלו הספקנים, אלו שאומרים ”עלי הוא לא יצליח לעבוד“… דעו לכם שבדרך כלל אלו הם האנשים שבסוף הכי מופתעים והכי נהנים!

עומרי ישי הוא אמן חושים בירושלים אשר מציע לכם מופע בידורי שהוא כמה רמות מעל מופע קוסמות וטריקים של זריזות ידיים בלבד. זהו מופע מבדר, המשלב את הקהל ומכיל המון הומור איכותי וכיף גדול.

אמן חושים לאירועים מכל סוג

עומרי ישי הוא אמן חושים בירושלים / קוסם למבוגרים בירושלים, שעורך הופעות אשר יכולות להתאים לכל סוגי האירועים ולכל סוגי הקהלים – קטנים וגדולים. אם תרצו לעשות משהו שונה במסיבת הרווקות וליהנות מתכנית בידור אינטימית בהתאמה אישית, או בכלל אירוע עסקי גדול לכל עובדי החברה.

אמן חושים מומלץ ומקצועי תמיד מושך תשומת לב רבה ומעורר עניין בכל סוג של אירוע, בין אם זה אירוע משפחתי כמו מסיבת בת מצווה, או אירוע עסקי. מהרגע שאמן חושים מקצועי, כזה בעל ניסיון, עולה על הבמה, תוך שניות הוא מסוגל להשיג את תשומת לה הקהל. אחרי שהמנטליסט השיג את תשומת הלב של הקהל, הוא מתחיל להדהים אותם בהדגמות מטורפות של אמנות חושים טהורה,וכמובן, אם יש לו ערך מוסף מגניב, הוא גם מאפשר להם לצחוק בלי סוף. ביום שלמחרת כולם ידברו על זה – בהתחייבות.

 את המופע של אמן החושים עומרי ישי ניתן להתאים באופן אישי, בין אם מדובר באירוע משפחתי או עסקי, ולשלב אנקדוטות רלוונטיות אשר מגדילות את העניין ואת החוויה הבידורית.

עומרי ישי – מופע טלפתיה מדהים

אז אם אתם מחפשים אמן חושים בירושלים, עומרי ישי הוא המנטליסט הנכון לאירוע. עומרי ירתק את הקהל במופע מסתורי ומפתיע. לכל אמן חושים יש סגנון אישי משלו והוא מעניק חוויה אחרת לקהל. עומרי ישי מביא אליכם את סגנונו המיוחד ומגיש לכם מופעי חושים מפתיע במעטפת של סיפור והומור, תוך כדי שילוב הקהל. עם עומרי ישי מובטחת לכם הופעה משמחת ומרגשת אשר יכולה להתאים לכל קהל ולכל סוג של אירוע.

mentalism
אמן חושים לאירוע
DSC09805 1
חייגו אלי
× לוואטספ