fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לגיבוש צוות

מחפשים אמן חושים לאירוע עסקי? או אמן חושים לגיבוש צוות בתור פעילות מהנה ומגבשת לצוות? לכאן או לכאן, הגעתם למקום הנכון! צוות מגובש הוא דבר חשוב בכל מסגרת. כל חברה תרצה צוות מגובש אשר פועל יחדיו למען השגת המטרה. כאשר כולם מתגייסים למען מטרה משותפת נוצרת סינרגיה. מי כמוכם יודעים שגיבוש הוא אינו דבר אשר בא באופן טבעי. בחיים לפעמים האגו והאינטרסים האישיים מתגברים ונוצרים כל-מיני חיכוכים הפוגעים בעבודת הצוות. מסיבה זו עסקים משקיעים בגיבוש צוות העובדים ולפעמים עושים זאת באמצעים יצירתיים כמו הזמנתו של מנטליסט מקצועי.

לא משנה אם מדובר בגיבוש צוות מורים או גיבוש צוות עובדים בחברה פרטית, גיבוש הוא גיבוש. תמיד נשיג תוצאות טובות יותר כאשר הצוות שלנו מגובש.

 כמובן שפעילות לגיבוש צוות היא לא דבר חד פעמי. יש לעשות פעילויות שכאלו באופן תקופתי – העובדים מרגישים מושקעים, וצוברים חוויות משותפות. 

כיצד אמן חושים לגיבוש העובדים מסייע לעסק

אם אתם מעוניינים באמן חושים לערב גיבוש צוות העובדים, אמן חושים אשר ישתול מחשבות בראשי העובדים ויגרום לכולם לעבוד בהרמוניה ולשתף פעולה, זה לגמרי אפשרי!  אך זה לא בדיוק מה שמנטליסט עושה לצורך גיבוש צוות עובדים. מנטליסט מומלץ וטוב לא משתמש ביכולתיו ה"על חושיות" בכדי ליצור גיבוש של "בין רגע" בין העובדים. זה עובד קצת אחרת מכך…

מנטליסט לאירוע מגבש לשינוי אווירה

לעבודה של אמן חושים, בכל הנוגע לגיבוש הצוות, יש כמה היבטים. מצד אחד לצורך גיבוש חשוב לשנות את האווירה, להוציא את העובדים מהשגרה ולערב אותם בפעילות שבה אין משמעות למעמדות ולתפקידים הארגוניים. כך אנחנו מכניסים אווירה מרעננת ומאפשרים לכולם לראות אחד את השני בגובה העיניים. שוברים את הקרח ומתקרבים. זוהי תרומה אחת של אמן חושים לערב או יום הגיבוש. האווירה הנעימה והמשעשעת היא הבסיס להמשך הפעילות.

אמן חושים לערב גיבוש עובדים ככלי לשבירת המסגרת המחשבתית

הדבר השני שנרצה לעשות בערב גיבוש לצוות עובדים זה לשבור את הקופסה המחשבתית. כולנו מאמצים דפוסי מחשבה מגבילים, דפוסי מחשבה המבוססים על מה שאנחנו מכירים ועל מה שאנחנו רגילים. זוהי הקופסה המחשבתית המגבילה אותנו. קוסם למבוגרים / מנליסט לגיבוש צוות החברה עורך מופעים אשר מתעתעים בחושים ויוצרים גירוי מוחי. צוות העובדים מגלה סקרנות, וחווה את חווית הבלתי אפשרי. מתוך החוויה אנו לומדים שהתשובות הן אינן בקופסה המחשבתית המוכרת.

אמן חושים לאירוע גיבוש לשיפור עבודת הצוות

הדבר השלישי שנרצה הוא פעילות שמעודדות עבודת צוות. אם אתם עסוקים בניהול, בוודאי נוכחתם לדעת שלהדגיש לעובדים שאתם מצפים לעבודת צוות אף פעם לא באמת יעזור. הדרך היעילה ביותר היא להגיע לזה מתוך תובנה פנימית. אמן טלפתיה לגיבוש צוות יכול להגיש לכם תכנית בהתאמה איש אשר תשלב את העובדים במשחקי טלפתיה והפעלות בידוריות שונות, שבמקביל גם ימחישו להם את הכוח הטמון בעבודת צוות.

מופע של מנטליסט לגיבוש צוות עובדים על ידי חוויה קולקטיבית

הדבר המוצלח ביותר במופע אמנות חושים לגיבוש הצוות הוא שמטבע הדברים, אמן חושים מנוסה, יגרום לקהל המשתתפים לחוויה משותפת ומגבשת באופן טבעי. כולם צוחקים יחדיו, מודהמים יחדיו, וחווים יחדיו חוויה מדהימה במיוחד. כזו שמבוטח שידברו עליה גם זמן רב אחר כך בעבודה או מחוצה לה. 
mentalism magic
קוסם למבוגרים בהופעה
אמן טלפתיה בפעולה
קורא מחשבות
חייגו אלי
× לוואטספ