fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לאירוע עסקי

בחירת אמן חושים לאירוע עסקי כשדרוג מקורי

עורכים אירוע עסקי קטן או גדול? פעמים רבות מדובר על אירוע חגיגי וחשוב, ולפעמים גם על אירוע צנוע יותר. כדי להפוך את האירוע מרגיל לבלתי נשכח רצוי להזמין משהו שהוא "מעבר". אז טוב שאתם כאן. אם אתם מחפשים אמן חושים לאירוע עסקי אתם בדיוק במקום הנכון.

עומרי ישי בעל ניסיון של שנים בתחום אמנות החושים והקסמים – ניסיון שמתחיל אי שם בערבה הרחוקה כשהיה ילד קטן, נמשך בצבא, דרך הטיול במזרח הרחוק, ועד לימים אלו ממש.

בתור קוסם למבוגרים וגם מנטליסט לאירועים עסקיים, עומרי יבטיח שאירוע החברה שלכם יהפוך לחוויה יוצאת דופן של ממש. פעמים רבות העובדים מגיעים לאירוע רשמי שכזה מטעמי פורמליות. ופעמים רבות אכן האירוע מורכב אך ורק מנאומים ובופה קל. אם אתם מעוניינים להוסיף משהו מקורי ובלתי שגרתי לאירוע אותו אתם עורכים, אז אין ספק שלהזמין אמן חושים לאירוע עסקי זו בחירה מוצלחת במיוחד.

מה עושה המנטליסט באירוע העסקי?

עומרי ידאג שאף משתתף לא יישאר אדיש במהלך האירוע. החוויה העוצמתית שאמן חושים יכול לגרום לאנשים היא משהו שאין שני לו. התחושה שבה נכנסים למוחכם, קוראים את מחשבותיכם, ושולטים על בחירותכם, היא חוויה מרגשת  בקטע הכי טוב שיש. ההבנה שהבלתי אפשרי הוא דבר אפשרי לחלוטין גורמת להתרגשות של ממש אצל המשתתפים.

מה עושה אמן חושים באירוע עסקי

לרוב ניתן לערוך שני סוגים של מופעי אמנות חושים באירועים עסקיים.

 

  • מופע בין המשתתפים – במהלך המופע יעבור עומרי בין משתתפי האירוע באופן בלתי רשמי. הוא יבצע להם קסמי קלוז אפ (כן כן, לא רק אמנות חושים. עומרי הוא גם קוסם למבוגרים) ממש "מתחת לאף". הכל יתרחש בידיהם של המשתתפים באופן אינטימי שיותיר חותם אישי על כל אחד מהנוכחים.
  • מופע במה – במהלך מופע הבמה עומרי ישתמש בטכניקות שונות בכדי ליצור את חווית אמנות החושים המרהיבה ביותר שיש. טלפתיה, חיבור מנטלי ופיזי בין אנשים, רולטה רוסית מרהיבה, ניבוי בחירות אקראיות. הכל הולך… ובענק!

בנוסף, למשקיעים במיוחד, ניתן גם לשלב הומור פנימי של העסק בכדי לגבש את העובדים. בדיחות ספציפיות יכתבו מראש וישמשו את עומרי במהלך המופע עצמו.

חשוב לציין – מופע אמנות החושים של עומרי ישי מתאים לאירועים גדולים וקטנים כאחד. בין אם מדובר על פעילות גיבוש לצוות קטן, או בכלל לאירוע הרמת כוסית חגיגית של החברה.

אז אם אתם מעוניינים בתוספת אדירה לאירוע העסקי שלכם, כזאת שהעובדים לא ישכחו, כזאת שאף תגבש בין העובדים ביחד עם השני, צרו קשר עוד היום! ההנאה מובטחת.

magic trick cards
mentalism magic
אמן חושים לאירוע
mentalist show
חייגו אלי
× לוואטספ