fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

פעילות גיבוש לצוות קטן

כל עסק תלוי בצוות העובדים ממנו הוא מורכב על מנת להשיג את מטרותיו. בשורות הבאות נבין למה קריטי לארגן אחת לתקופה פעילות גיבוש לצוות קטן (או צוות גדול – זה לא משנה אם מדובר בחברת ענק, או חברה של חמישה עובדים). לכל עובד בחברה יש את התפקיד שלו ואת תחומי האחריות שלו. יחדיו, העובדים מתפעלים את החברה ומוציאים לאור את החזון העסקי. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבור העסק ישנו צורך בשיתוף פעולה הדוק בין העובדים. שיתוף פעולה שבא מתוך אינטראקציה וכימיה טובה בין העובדים עצמם. בדיוק למטרה הזו חשוב לספק מידי פעם פעילות עם ערך מוסף לעובדי החברה. פעילות שתגבש בין כולם ותיצור חוויה משותפת. פעילות שכזו תחזק את הקשר בין העובדים, ובאופן טבעי תגרום להם לעבוד בהרמוניה, לסייע אחד לשני, להגדיל ראש ולאפשר לעסק להתנהל במקצועיות המרבית.

פעילות גיבוש לצוות קטן תאפשר לעובדים לשנות אווירה ולראות אחד את השני באור אחר. כבעלי העסק, אם תוציאו את הצוות מאווירת המשרד והבדלי התפקידים, ותאפשרו להם לבלות יחדיו בפעילות משחררת ומגבשת, אתם תחזו בשינוי חיובי ומשמעותי. שינוי שיתחיל בפעילות הגיבוש ויבוא לידי ביטוי למחרת במשרד.

פעילות גיבוש לצוות קטן מאפשרת לעובדים להכיר אחד את השני וליצור קשרי חברות. הם יכבדו יותר אחד את השני והדבר יבוא לידי ביטוי גם ביחסי העבודה בעסק עצמו. אלו הם אינם פרטים שוליים, מקום העבודה יהפוך למקום משפחתי יותר, מקום שנעים להגיע לעבוד בו. כאשר העובדים שומרים על יחסים טובים וסביבת העבודה מתמלאת באווירה חיובית, כך העסק יכול להמריא!

כיצד עורכים פעילות גיבוש לצוות קטן

פעילות גיבוש לצוות יכולה להתקיים סביב אטרקציה מרכזית (למשל קוסם למבוגרים, אשר יפעיל ויבדר את האורחים). חשוב מאוד שהפעילות תוציא את העובדים מאווירת המשרד והעבודה השוטפת, על מנת שבאמת יהיו משוחררים ויסתכלו אחד על השני בגובה העיניים. אם יש לכם איזה חדר ישיבות שבו תוכלו לקיים את הפעילות זה בסדר, אבל תמיד כדאי לבדוק אפשרות של שכירת מקום חיצוני – אפילו מסעדה שמתאימה לאירועים, על מנת לשנות את האווירה.

אמן חושים לאירוע עסקי היא אחת האפשרויות שעומדות בפניכם כאשר רוצים לערוך פעילות גיבוש לצוות קטן. ברור שזוהי אמנם לא האפשרות היחידה, אך אמן חושים מומלץ מכיוון שהוא יכול לשלב מגוון רחב של עולמות בידור במופע אחד – מופע טלפתיה המשלב הרבה מעבר לקריאת מחשבות. אמן חושים לגיבוש צוות עובדים יודע לערוך מופע אשר עונה על כל צרכי החברה, ויכול לספק ערב חוויתי ובלתי נשכח. עומרי ישי, אמן חושים ישראלי ייחודי, יודע להתאים את תכנית הערב לאופי הקהל עם המון מקצועיות, רגישות, והומור משובח. עומרי ישי משלב טלפתיה, צחוק, סיפורים ואף יכול להתבסס גם על אנקדוטות ייחודיות מחיי העסק. מופע אמנות החושים של עומרי הוא מופע מדהים, באווירה קלילה ומשחררת אשר יכולה להתאים לכל סוגי הקהלים ללא הבדל. המנטליסט עומרי ישי אינו עורך עוד הופעה בה הקהל פסיבי, הוא משתף את הקהל באופן אקטיבי לחלוטין במהלך המופע, ומנהל עם המשתתפים אינטראקציה לכל אורך האירוע – מה שהופך את הקהל מצופים למשתתפים. זה מבטיח לכם, בעלי העסק או מארגני האירוע, שכולם יקחו חלק וכולם ייהנו. כך תשיגו את המיטב מערב הגיבוש.

אמן חושים מצחיק
אמן חושים לאירוע
DSC09769 1
חייגו אלי
× לוואטספ