fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

מה זה מנטליזם

מקובל מאוד להזמין אטרקציות לאירועים, בכדי לספק לקהל בידור איכותי ובעל ערך. כאשר אתם מארגנים אירוע ומתכננים את האטרקציות, רבים מכם נתקלים במונחים כמו מנטליזם, טלפתיה, אמן חושים וכו. כולם בעצם שמות של אותו הדבר. אבל, מה בדיוק אומר המונח המשונה הזה… מה זה מנטליזם?

אז מה זה מנטליזם בעצם?

מנטליזם, למשל, הוא התחום שבו משתמשים בטכניקות שונות על מנת לקרוא מחשבות של אנשים אחרים (אך לא רק). מדובר בדבר שנעשה למטרות בידור בלבד. לא משהו שאתם צריכים לחשוש ממנו. למרות שיכולותיו של המנטליסט מתפרשות כמסתוריות ומדהימות, אין הוא מתיימר לטעון לכוחות על טבעיים. המנטליסט מסתמך על אלמנטים שונים כמו שפת הגוף, העיניים והפסיכולוגיה האנושית על מנת ל“קרוא את המחשבות“ – היכולות הללו מתכנסות אל תוך מופע בידורי בהן הוא מדהים את הקהל וגם מגיש הכל בהומור רב (או דרמטיות רבה – תלוי במנטליסט באשר הוא).

יש המכנים את המנטליסט גם קוסם למבוגרים. זהו אינו קוסם בהגדרה הרגילה של המילה. הוא עשוי לשלב במופע טכניקות מעולם הקוסמות, כמו למשל טכניקות של זריזות ידיים, הסחות דעת, ומניפולציות נוספות שפועלות על המוח האנושי. עם זאת, באופן כללי, מדובר במופע שונה ממופע קוסמות רגיל. המופע נשען בעיקר על טכניקות שגומרות יחדיו לאשליה של חוש שישי. 

חוש שישי? אשרי המאמין

אנשים רבים מטילים ספק בקיומו של חוש שישי והיכולות לבצע טלפתיה, טלקינזיס ושליטה במחשבות. אמן חושים מקצועי אינו חושש מספקנות שכזו. למעשה, ככל שהספקנות יותר גדולה, לעיתים כך גם ההנאה יותר גדולה.בין אם אינכם מאמינים בכוחות על טבעיים או שדווקא כן, לא תצליחו להבין כיצד המנטליסט מבצע את כל אותם הדברים שאתם רואים מול עינכם. מי שיוצא מתוך מופע מנטליזם שעשוי כהלכה, יוצא עם תחושת תדהמה שלא מזכירה שום דבר אחר.

אמן חושים מקצועי אינו טוען לכוחות נסתרים לרוב, אך בפועל שיטותיו נסתרות למדי. כל השיטות הללו, שנלמדות במשך שנים, משמשות אך ורק למטרות בידור והנאה. ואכן, אמן חושים מוצלח ידאג לבדר את הקהל בצורה יוצאת דופן.

מנטליזם לאירועים

בימינו מקובל מאוד להזמין אמן חושים לאירועים מסוגים שונים. לאמן חושים יכולת להעניק לקהל בידור יוצא דופן המשלב ספקנות, התרגשות, תדהמה וצחוק מתגלגל. מדובר בבידור מפתיע ויוצא דופן אשר יכול להעשיר כל אירוע. אתם עשויים להיתקל במופע שכזה במסיבות עובדים ואירועי חברה, כמו גם באירועי חתונה, יום הולדת, ואפילו מסיבת רווקות / מסיבת רווקים. 

לימוד מנטליזם

מעוניינם ללמוד אמנות חושים בעצמכם? לא יודעים מאיפה להתחיל? באתר של אמן החושים עומרי ישי תוכלו ללמוד אמנות חושים לגמרי בעצמכם! קריאת מחשבות, טלקנזיס, ועוד ועוד… בהצלחה…!

 

תחשוב על ציור
אמן חושים מנטליסט
מנטליסט מופיע
mentalism show
מנטליזם הופעה
חייגו אלי
× לוואטספ