fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים ליום הולדת

עומרי ישי – אמן חושים ליום הולדת בכל גיל

מזל טוב! סביר להניח שאם הגעתם לכאן יש לכם או לקרובכם יום הולדת בקרוב! אז… רוצים לפרגן ליקירכם באירוע איכותי, מקורי ומהנה? כזה שידובר עליו גם זמן רב לאחר תומו? זה מעולה, כי הגעתם בדיוק למקום הנכון. אמן חושים ליום הולדת היא בחירה מצויינת. והבחירה באמן החושים עומרי ישי היא בחירה מצויינת עוד יותר!

  •         מופע קסמים ואמנות חושים ייחודי וקומי באווירה קלילה ומרעננת. שעה של הרפתקה בעולם מקביל בוא כל החוקים שהכרתם משתנים מהיסוד. התדהמה מובטחת. וגם הכיף עם המשפחה / חברים. 
  •         שילוב מושלם בין בידור טוב לחוויה עוצמתית ובלתי נשכחת! קריאת מחשבות מעברם של המשתתפים. חיבור מנטלי ופיזי בין חברים בקהל. רולטה רוסית עוצרת נשימה. 
  •         ניסיון של שנים בתחום אמנות החושים. דבר שבא בעיקר לידי ביטוי ברמת המיומנות והתוכן האיכותי שבמופע. אבל הכי חשוב – הכימיה שנוצרת בין עומרי ומשתתפי האירוע.

לאיזה גיל מתאים מופע אמנות חושים ליום הולדת?

עומרי מתאים את עצמו לקשת רחבה של קהלים בגילאים שונים. גם אם מדובר ביום הולדת חמישים או בכלל יום הולדת שלושים! עומרי יספק לקהל חוויה מקורית ובלתי נשכחת, בכל גיל באשר הם יהיו.

בשנים האחרונות נושא אמנות החושים והקסמים נהיה פופולרי יותר ויותר. למעשה, ניתן למצוא ביקוש למופע של מנטליסט כבר מגיל בר מצווה ועד ליום הולדת שבעים (ואפילו מעבר לכך). 

יש אין ספור רעיונות ליום הולדת למבוגרים, אך אמן חושים הוא אחת הבחירות המוצלחות שתוכלו לעשות! כנ"ל גם לגבי אירוע בר מצווה. אם אתם מחפשים אטרקציה לבר מצווה בלתי נשכחת, הגיע הזמן להפסיק את החיפושים.

חשוב להבהיר! אמנות חושים אינה עושה הבדל בין גילאים. כולם יכולים ליהנות מהחוויה המדהימה שמופע אמנות חושים שכזה מותיר. עם זאת, כמובן שאמן חושים מקצוען יקפיד לשנות את דרכי הגשת המופע בהתאם לגיל הקהל הממוצע. 

 למשל: טלפתיה זה דבר שאין איש שלא מתרשם ממנו עמוקות. אך כמובן שבמופע אמנות חושים לבר מצווה לא יהיה שילוב של הומור גס. זאת לעומת מופע אמנות חושים למסיבת רווקות בו יהיה הומור נועז יותר.

mentalist show
IMG 895111
אמן חושים ליום הולדת
מופע אמנות חושים תגובה
magic trick cards

מה המחיר של מנטליסט ליום הולדת?

אז כמובן שאין מחיר אחיד. 

ישנם  המגדירים עצמם אמני חושים ועלולים להגיע לאירוע עם ארסנל פרזנטציות ברמה ירודה. נורה אדומה מובהקת לכך היא כמובן מחיר זול מידי. מהצד השני, לא לכל אחד יש את האמצעים לשכור את שירותיו של אמן חושים ליום הולדת כלשהי בעלויות גבוהות. 

המחיר משתנה בהתאם למספר גורמים שונים: 

הרמה של אמן החושים – האם מדובר באמן חושים מומלץ, מקצועי, ובעל ניסיון רב? כזה שיש לו ניסיון במגוון רחב של אירועים וידע רב באמנות חושים וקסמים שונים. 

מספר המשתתפים באירוע – האם מדובר על אירוע קטן ואינטימי בבית הלקוח כמו חוג בית? האם מדובר על אירוע גדול ורב משתתפים באולם אירועים? 

מיקום גאוגרפי – האם מדובר על אירוע במרכז הארץ כמו בתל אביב? או בכלל על אירוע בדרום הארץ כמו בבאר שבע?

אורך המופע – האם יש צורך במופע מלא וארוך? או במופע אמנות חושים קצר וממוקד יותר?

 

בגדול, מחיר של אמן חושים נא לרוב בין 1000 ₪ ל 4000 ₪, בהתאם לסוג האירוע ורמת אמן החושים.

 המופע של עומרי ישי הינו מופע איכותי המשלב קסמים ומנטליזם ברמה הגבוהה ביותר שיש. 

כמובן שגם תוכלו למצוא אצלו מופעים שונים במחירים הוגנים שלא יאלצו אתכם לקרוע את הכיס.

חייגו אלי
× לוואטספ