fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

אמני חושים בארץ

 אמני חושים בארץ עוסקים בבידור, אך בנישה מאוד מיוחדת של עולם הבידור. אמן חושים עוסק בבידור באמצעות טכניקות שונות המתעתעות בתפיסה החושית והפסיכולוגיה האנושית. וכאשר מנטליסט יודע לעשות זאת בצורה הנכונה, ויודע כיצד להגיש זאת לקהל, נולד מופע מרתק, מסקרן ואפילו מצחיק.

 תחום זה של מופעי טלפתיה ואמנות חושים זוכה להצלחה גדולה בישראל. מנטליסטים בארץ זכו להכרה עולמית והצלחות רבות בעולם. בהחלט מקור לגאווה ישראלית.

אמני חושים בארץ – מי הם?

 לעתים נוצר הרושם כי אמן חושים מחזיק בכוחות על טבעיים, אך ממש לא. אמני החושים משתמשים במבחר טכניקות מעולם הפסיכולוגיה, הסוגסטיה, הטלפתיה, קריאת שפת גוף ואפילו זריזות הידיים.

 היכולות המופלאות של המוח האנושי והתפיסה החושית הם דבר מרתק ונושא למחקרים רבים. לא תמיד אנו מודעים לכל היכולות המדהימות של התפיסה החושית והמוח האנושי, והנושא נחקר רבות. אך מנטליסט אינו עוסק במחקרים, אלא אך ורק בבידור. אמני חושים בארץ יודעים כיצד לנצל הרבה מהחולשות של המוח האנושי והתפיסה החושית על מנת להתל, להצחיק ולבדר.

 אמני חושים בארץ עוסקים בתחום הבידור ותו לא. הם אינם עוסקים בריפוי חולים, מעשי נסים או חיפושי נפט. המטרה היא ליצור מופע בידור קליל ומהנה, מופע המפתיע ומדהים את הקהל. לכולם יצא כבר לראות מנטליסט זה או אחר מופיע בתכניות הטלוויזיה. בוודאי הבנתם במה מדובר, אך אתם בטוחים שעליכם לא יצליחו לעבוד. אבל זה בדיוק כל היופי והקסם של הזמנת אמן חושים לאירועים.

 אנשים רבים מגיעים ספקנים, ובטוחים שעליהם אף אחד לא יצליח לעבוד. הם בטוחים שיש כאן איזה טריק פשוט, שתוך שנייה הם יכולים לגלות. ודווקא הספקנים הגדולים הם אלו שהכי נהנים מההופעות של אמני חושים בארץ. הם מוצאים את עצמם מופתעים ונדהמים, ומוחאים כפיים כאשר הם המומים ובראשם המחשבה איך הוא עשה זאת“.

מנטליסטים בארץ לאירועים

  מופע של אמן חושים לאירועים הוא מופע שכולו כייף ובידור. לכל מנטליסט סגנון קצת אחר. והסוד להצלחת המופע הוא לא בביצוע הטריקים“. הסוד להצלחת המופע הוא בצורה שמגישים אותם לקהל. אמן חושים מוצלח יודע כיצד לבנות את המתח וכיצד לרתק את הקהל. ושום דבר לא במקרה, אולי לרגע אמן החושים דווקא יסיח את דעתכם. אבל בסוף אתם תופתעו ותמחאו כפיים. וכמובן צריך גם לדעת כיצד לשלב את ההומור ולהתאים אותו לקהל.

 אמני חושים בארץ הם רעיון מעולה עבור אירועים. הם מביאים תכנית בידורית המתאימה לסוג האירוע והקהל, ומספקים אתנחתה בידורית ומפתיעה בכל סוג של אירוע. מנטליסט יכול להיות אטרקציה מעולה עבור ימי הולדת וכל סוג של אירוע. גם בקהילה העסקית ישנו עניין גדול באמני חושים, המביאים בידור עם הרבה ערך מוסף.

 

אמן חושים זו באמת חוויה שונה המספקת גירוי עמוק יותר למוח האנושי

 

IMG 8999 scaled
חייגו אלי
× לוואטספ