fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לחתונה

אפשר לכתוב בלי סוף על כך שחתונה היא אירוע מרגש ומשמעותי מאוד.  השעון מתקתק, הימים עוברים ואתם בלחץ לארגן את מסיבת החתונה. יש ים של פרטים שצריך לחשוב עליהם: מהשמלה, דרך רשימת המוזמנים, סידור השולחנות ובחירת התקליטן (וכמובן גם בחירה של אמן חושים לחתונה שלכם… אם הגעתם לכאן) – יש עוד אינספור פרטים הגוזלים מכם את הזמן. האטרקציות שתרצו לשלב באירוע הן עוד אחד מהדברים שעליכם לתת עליהם את הדעת. מוזיקה' ריקודים, ומנות אוכל טעימות הם חלק בלתי נפרד מהאירוע. אבל כדאי לשלב גם איזו אטרקציה מקורית שתבדר את כולם. ובדיוק למען מטרה זאת כדי לבחור באמן חושים מומלץ וטוב לאירוע שלכם.  

לפני הכול חשוב שנסביר למה הכוונה באמן חושים לאירועים. ובכן, מדובר בסוג של קוסם למבוגרים. הוא עורך הופעה הכוללת קסמים מתוחכמים, כמה רמות מעל שליפת שפן מהכובע. אך לא מדובר רק בקסמים. ישנו שילוב של מופע טלפתיה מרהיב ותעתועי חושים אשר נותנים למופע עצמו ערך מוסף. ומעל הכול, במיוחד במקרה של המנטליסט עומרי ישי, חבילת הבידור הזו מוגשת לקהל עם הרבה מאוד הומור. אל תוותרו על ההומור!

באיזה שלב של החתונה נשלב אמן חושים?

 אמן חושים לחתונה יכול להשתלב כחלק מהתכנית האמנותית של הערב – למשל, בין הגשת המנות לשלב הריקודים. אך ישנה גם אפשרות נוספות שאולי לא חשבתם עליה, אמן חושים עבור קבלת הפנים. בזמן קבלת הפנים, כאשר האורחים לאט לאט מתחילים להגיע ולתפוס את מקומם, אמן חושים יכול לעבור בין האנשים ולבדר אותם בצורה אישית – ממש אחד על אחד. זה נותן אופי מיוחד לאירוע, מסייע לחבר בין אנשים ויוצר אווירה אינטימית מלאה בחיוכים וכיף.  

למה דווקא לבחור במנטליסט לאירוע שלכם?

ישנן כמה סיבות מדוע תרצו להזמין מנטליסט לאירוע החתונה שלכם:

הסיבה הראשונה היא שלמנטליסט טוב יש את היכולת לדבר אל קהלים שונים בו זמנית. בחתונה תוכלו לפגוש שילוב של קהל גדול בטווחי גילאים שונים. זה מאוד מאתגר להביא מופע בידור שכולם יכולים ליהנות ממנו בו-זמנית. אמן החושים עומרי ישי מצליח לענות על האתגר. שנים של ניסיון מקצועי והמון רגישות הולידו תוצאה של חיבור מידי עם קהל המשתתפים בכל גיל באשר הוא.  

הסיבה השנייה היא היכולת של אמן חושים לחתונה לשלב את הקהל, כלומר להפוך את האורחים שלכם מצופים פסיביים למשתתפים פעילים באירוע. הדבר תואם מאוד לאופי הישראלי ויוצר אינטראקציות מצחיקות ומשעשעות. זה הרבה יותר טוב ממופע שבו הקהל הוא צופה פסיבי.

הסיבה השלישית היא שמדובר במופע מצחיק מאוד. כאשר מדובר באירוע החתונה שלכם, בוודאי שתרצו שכולם יהיו בזמן הווה, לא יחשבו על שום דבר אחר אלא יהיו מרוכזים אך ורק במסיבה. אמן החושים עומרי ישי יכול להצחיק את כולם ולגרום לכולם להיות משוחררים וליהנות מהאירוע. בידור טוב הוא זה שגורם לכולם לשכוח מהצרות.

עומרי ישי אמן חושים וקוסם למבוגרים

אם אתם מתכננים חתונה ותרצו להביא אטרקציה שונה ומיוחדת לחלק הבידורי של האירוע, עומרי ישי יכול להציע לכם תכנית מותאמת אישית עבור האירוע שלכם. עומרי ישי הוא אמן חושים ישראלי, אשר מגיש לקהל מופע שכולו בידור איכותי ומרהיב. במופע של עומרי תמצאו מופע טלפתיה מדהים, קסמים, העברת תחושות בין משתתפים ועוד… הכל מוגש לקהל באווירה קלילה ונעימה עם המון צחוק וסיפורים מרתקים.  

mentalist show
mentalism magic
מנטליסט עומרי ישי
מופע מנטליסט
חייגו אלי
× לוואטספ