fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לברית

מחפשים אמן חושים לברית? מנטליסט שיהפוך את אירוע הברית או הבריתה לבלתי נשכח ממש? כנראה שהגעתם למקום הנכון; בוודאי ראיתם אותם בטלוויזיה או ברשתות החברתיות, את אותם אמני חושים אשר עורכים מופע טלפתיה מרהיב של קריאת מחשבות וכיפוף כפיות. מנטליסטים ישראלים שמבדרים קהלים גדולים באולמות ענק בלאס וגאס וניו יורק.

כיום, בשביל ליהנות מהופעה שכזו, כמובן שכבר לא צריך כבר לטוס ללאס וגאס הרחוקה… תוכלו גם למצוא כאן אמן חושים ישראלי מצוין אשר יערוך עבורכם הופעה פרטית באירוע שלכם.

אם נולד לכם בן, אז הרשו לנו קודם כל לברך אתכם במזל טוב לכבוד האירוע המשמח! (או כמובן מזל טוב על בתכם במקרה של בריתה!).  לצד ההתרגשות אתם בוודאי מתכננים את אירוע הברית או הבריתה בקפידה. הברית נועדה להביא את הבן בבירתו של אברהם אבינו כמסורת ישראל, אך זוהי גם הזדמנות לשתף את כל החברים והמשפחה בהתרגשות הגדולה שעוברת עליכם. ומה יותר טוב ממופע של אמן חושים לברית? זוהי דרך מושלמת להעצים את ההתרגשות ואת החוויה שבאירוע שכזה!

אולם אירועים, מנות אוכל טעימות, אלא הם דברים טובים והם בדרך כלל גם חלק חשוב מהאירוע. אבל היום לא מסתפקים רק בכך. נהוג גם לבדר את האורחים עם אטרקציה מומלצת ואיכותית לאירוע החשוב. כנראה שמסיבת ריקודים סוערת עם בר אקטיבי זה לא בדיוק מה שיתאים עבור אירוע הברית שלכם, אך אם עדיין תרצו להעניק לאורחים שלכם בידור איכותי ובעל ערך – זה בדיוק מה שאמן חושים לברית מעניק לכם!

מופע טלפתיה של אמן חושים לברית

האמת, מופע של אמן חושים לברית הוא קצת יותר ממופע טלפתיה. זהו מופע בידור אשר מתאים לכל המשפחה ולכל האורחים אשר מגיעים אל האירוע. מדובר על מופע בהשתתפות הקהל ובתוכו משולבות טכניקות טלפתיה ואמנות חושים-  טכניקות מנטלזים מפתיעות, מותחות, וגם משעשעות למדי. אפילו האנשים הספקניים ביותר עשויים למצוא את עצמם מופתעים לחלוטין במהלך מופע טלפתיה איכותי. באמצעות טכניקות שונות של קריאת שפת גוף, שתילת מסרים בתת ההכרה, זיכרון פנומנאלי ועוד סודות מקצועיים, אמן החושים מגיש לקהל מופע מבדר ויוצא דופן. לעיתים החוויה כוללת אפילו קסמים ויזואליים (ולא רק אמנות חושים שעוסקת יותר בפאן הפסיכולוגי-מוחי). מכיוון שאנו מדברים על מופע של אמן חושים לברית, כלומר לאירוע משפחתי, ניתן לשלב אנקדוטות אישיות ולקבל מופע בהתאמה אישית למשפחה שלכם!

 מנטליסט לברית מוצלחת!

עומרי ישי הוא מנטליסט מוכר אשר ידוע בזכות מופע טלפתיה מרשים המשולב גם עם קסמים מדהימים. עד היום הופיע בפני קהלים רבים, מאירועים משפחתיים ועד אירועים עסקיים. לכל המופעים עומרי תמיד מביא את הגישה המיוחדת שלו, הנשענת על הומור ואינטראקציה מלאה עם הקהל.

כל המשתתפים במופע יזכו במופע אמנות חושים מרגש אשר יעניק בידור איכותי לכלל האורחים. מופע שכזה יכול להעניק ערך מוסף גדול לאירוע, ולהפוך כל אירוע סולידי לאירוע בלתי נשכח של ממש.

מופע אמנות חושים מעביר את האורחים דרך מכלול של רגשות ותחושות – רגע אחד הם במתח גדול וציפייה אדירה ורגע אחר הם משתהים בתדהמה ומנסים להבין – כיצד זה יתכן?!? אם אמן החושים יודע מה הוא עושה, בין לבין קהל המשתתפים נתקף בפרצי צחוק של ממש! זאת בזכות הצורה הנהדרת שהקסמים והדגמות המנטליזם מוגשים כמובן. בקיצור, אין מה להתלבט… אמן חושים לברית הוא אחת האטרקציות האפקטיביות ביותר עבור האירוע שלכם!

 

אמן חושים לאירוע
mentalism
מופע מנטליסט
חייגו אלי
× לוואטספ