fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

מופע טלפתיה לחברות

מופע טלפתיה לחברות יכול להתאים לחברות וארגונים שונים אשר רוצים להעניק לצוות העובדים מופע בידור שיש בו הרבה ערך מוסף. מופע שממש יהווה אירוע גיבוש מהנה לצוות העובדים.

אמן חושים לאירוע עסקי יכול להעניק לכם מופע שיש בו הרבה מעבר… מופע שכזה יכול להתאים לצורך ימי גיבוש, סמינרים וסדנאות לעובדים. אבל כמובן שאמני חושים יכולים גם להעניק בידור נטו ויכולים להיות פתרון נפלא למסיבת החנוכה של העובדים, הרמת הכוסית לשנה החדשה או כל אירוע משמח אחר.

אם אתם עוסקים בכוח אדם ו/או אירועים לעובדים, אתם בוודאי מודעים לחשיבות של השקעה בעובדים. עובדים הם הדבר הכי חשוב שיש בארגון, הם אלו המתפעלים את הארגון. ממנו הארגון מורכב כמובן. וכאשר העובדים מרוצים – הארגון הופך למנצח. על מנת שהעובדים יהיו מרוצים עליכם לדאוג לצרכים של העובדים, המוטיבציה והענקת כלים של העצמה אישית. כלים המסייעים לעובדים לבצע את עבודתם טוב יותר ובהרגשה שמחה יותר. מופע טלפתיה לחברות יכול להיות אחד הכלים בעזרתם תוכלו להשיג את המטרות הללו.

מופע טלפתיה לעובדים כחוויה בלתי נשכחת

מסיבת פורים? אירוע חשוב בחיי החברה? אם אתם עורכים מסיבה לעובדים וזקוקים לבידור, מופע טלפתיה לחברות יכול להיות פתרון מעולה. אמני חושים יודעים כיצד להגיש לקהל מופע בידור המשלב צחוק, הומור, מתח וריגוש. נשמע קצת מתיימר לשלב את הכול ביחד…? תחשבו שוב! מנטליסטים מבצעים מופע המשלב קסמים, אשליות וטכניקות שונות של טלפתיה וסוגסטיה על מנת ליצור חבילת בידור יוצאת דופן. בידור עבור הקהל ובידור עם הקהל – מופע אמנות חושים מוצלח כולל אינטראקציה עם הקהל, נעשה בגובה העיניים ומתאים את עצמו לתרבות הארגונית. מופע שכזה יכול להנעים כל אירוע ולהיות אטרקציה מרכזית באירוע.

אמן חושים לאירוע עסקי

מופע טלפתיה לחברות יכול גם להתאים לאירועים עסקיים שבהם הדגש הוא אינו בידורי. למשל במידה ועורכים איזה סמינר מנהיגות, יום גיבוש או סדנה לעובדים אתם יכולים לשלב באירוע הופעה של אמן חושים. המופע הוא בעל תועלות רבות; ראשית כל, הוא נותן אתנחתה בידורית אשר משנה את האווירה ומסייעת לכם לשבור את הקרח והמתיחות בין העובדים. שינוי האווירה הוא לפעמים כלי הכרחי כאשר רוצים להוציא את העובדים מתוך הקופסה המחשבתית והמגבלות של סביבת העבודה.

 מופע טלפתיה לחברות הוא מופע אותו ניתן לקיים בהתאמה אישית לצרכים של כל אירוע באשר הוא. אמן חושים מוצלח יודע לרתום את הטכניקות שלו, אשר במהותן משמשות לבידור – לצורך קיום סדנאות חווייתיות של קסמים ואמנות חושים. באמצעות סדנאות אלו ניתן להעביר תכנים בעלי ערך עבור הארגון והעובדים. סדנאות המלמדות לחשוב מחוץ לקופסה, המלמדות לראות דברים בפרספקטיבה אחרת, וכמובן מרחיבות את היצירתיות ואיך לא… החושים! אמני חושים מאפשרים לכם ללמוד ולהחכים באמצעות חוויה אמתית וייחודית. תחום מקובל מאוד בהדרכות עובדים וסדנאות מנהיגות בימינו…

mentalist show
מופע אמנות חושים
אמן חושים לאירוע
bachelors fun
חייגו אלי
× לוואטספ