fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

מופע אומנות חושים לאירועים

כאשר אתם מחפשים מופע מיוחד עבור האירוע שלכם, אתם יכולים למצוא הרבה סוגים של מופעים לאירועים, ממופע כמו מופע אמנות חושים ועד מופע של רקדניות בטן! אך על מנת לבחור את האטרקציה המתאימה ביותר, כדאי לשנות את תשומת הלב שלנו. במקום להתרכז באטרקציה, כדאי שנתרכז בתועלות ובערכים שנקבל מהאטרקציה אל מול המטרות שלנו. לא רק שלא כל אירוע פונה לקהלים שונים, לכל אירוע מטרות שונות וערכים שונים אותם הוא רוצה לקדם.

מופע טלפתיה לאירוע פרטי או אירוע עסקי

אירועים רבים הם מהתחום האישי, לדוגמה זוהי יכולה להיות חתונה או מסיבת יום הולדת. המטרות באירועים מסוג זה מתמקדות במתן ערך בידורי עבור הקהל ויצירת גיבוש במעגלי חברים ומשפחה. בין אם הזמנתם אמן חושים ליום הולדת או שבחרתם באטרקציה אחרת, הכוונה שלכם היא להעניק בידור מהנה עבור הקהל שלכם. זהו אירוע שבו האנשים הקרובים אליכם הגיעו לשמוח בשמחתכם – אולי זו החתונה, אולי זו הברית או מסיבת יום הולדת. מה שבטוח הוא שאתם רוצים להוקיר לכל המשתתפים תודה ולגרום להם ליהנות מהאירוע עד כמה שניתן. אתם רוצים שהאווירה תהיה שמחה וקלילה ואם אפשר שתהיה גם מלאה בהומור משובח. כך כל בני המשפחה והחברים יוכלו לחגוג יחדיו ולהרגיש כמו משפחה אחת גדולה, בעיקר אם הקהל מעורב באופן פעיל באירוע. מופע אמנות חושים יכול לענות בדיוק על הצרכים הללו.

מופע אמנות חושים במגזר העסקי והפרטי

ומה לגבי אירועים במגזר העסקי? האם מופע אמנות חושים לחברות יכול לספק לארגונים את אותם הערכים והתועלות שהם מחפשים?

אירועים עסקיים יכולים להיות ממוקדים במטרות שונות. למשל, מצד אחד, יכולים להיות אירועי יחסי ציבור, כמו למשל אירוע השקה של מוצר או שירות חדש. ישנם גם אירועים אשר נועדו לתרום למוטיבציה, גיבוש ומורל העובדים; אלו יכולים להיות אירועים כמו מסיבת פורים של העובדים, מסיבה לכבוד השנה החדשה או כל סיבה למסיבה. ראוי לציין שגם לא תמיד ישנו גבול ברור בין סוגי האירועים; אירוע שנועד לצורך יחסי ציבור יכול גם להיות אירוע שהעובדים שלכם ייהנו ממנו. התועלות אותן תחפשו באירוע שכזה יכולות להיות תועלות הקשורות למוטיבציה, בידור, קירוב לבבות, גיבוש והעברת מסרים המחזקים את המותג. מופע אומנות חושים יכול לסייע לכם להשיג את אותן התועלות וגם לקדם את המסרים המיתוגיים. כל מה שצריך זה מנטליסט עם חשיבה מחוץ לקופסה וניתן למנף כל מופע בידור לצורך השגת התועלות הרצויות.

נישה נוספת של אירועים עסקיים היא סדנאות וסמינרים אשר נועדו לצורך גיבוש וטיפוח מנהיגות. באירועים שכאלו הארגון רוצה לקדם את התרבות הארגונית ואת הערכים החשובים עבור הארגון. לצורך כך יש צורך גם באווירה המתאימה וגם בתוכן. מופע אומנות חושים לחברות יכול לענות גם על הצרכים של נישה זו. באמצעות אמן חושים לאירוע עסקי ניתן ליצור אווירה מהנה ונעימה ולשבור את הקרח. באמצעות התאמה של המופע ניתן להשתמש בחוויה לצורך קידום ערכים מנהיגותיים.

מנטליזם הופעה
IMG 895111
אמן חושים לאירוע
8 scaled
חייגו אלי
× לוואטספ