fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

מופע קריאת מחשבות

דמיינו לעצמכם מופע קריאת מחשבות. האמן עולה על הבמה ומזמין מתנדבים. אגב, ידעתם שהספקנים הגדולים הם בדרך כלל הראשונים שמתנדבים? הרי כוחות על טבעיים זה שטויות והם לא מאמינים. אמן חושים מומלץ ומנוסה מתחיל לבנות את הסיפור שמסביב, הקהל מתחיל לצחוק ולהיכנס לאווירה הנעימה. האמן מתחיל לעשות תרגילים עם קלפים, מספרים, צורות… ומה לא. הספקנים אומרים ”נו יש כאן איזה טריק“… הקהל במתח, האם האמן יצליח?

למרות הספקנות הרבה, לרוב המנטליסט מפתיע אותם כל פעם מחדש ביכולות שלו – הרי איך יכל לדעת איזה קלף הם מחזיקים או איזה מספר הם רשמו על הדף?

מופע קריאת מחשבות, או כפי שיותר נהוג לכנותו, מופע טלפתיה, הוא מופע שמפתיע כל פעם מחדש. אמן חושים אינו טוען לכוחות שלא מהעולם הזה ואינו מחולל נסים, הוא עורך מופע בידורי איכותי ויוצא דופן. למרות הכל, לרוב אף אחד אינו מצליח להבין את הטכניקות המיוחדות שבהן הוא משתמש על מנת לשלוט במחשבות, להתל בחושים ובעצם לעשות את מה שנראה כבלתי אפשרי.

מנטליסט מומלץ ומקצועי משלב טכניקות קריאת מחשבות, שליטה במחשבות, זריזות ידיים, קריאת שפת גוף ועוד כלים נוספים על מנת להעניק לקהל האורחים של האירוע בידור יוצא דופן המגרה את החושים ואת הדמיון.

מופע קריאת מחשבות לאירועים שונים

אמן חושים מביא לכם מופע אמנות חושים המתאים לכל אירוע. כאשר אנו אומרים כל אירוע אנו מתכוונים לכל סוג של קהל ובכל גיל. אלו יכולים להיות מופעים המיועדים לקהל עסקי, כמו מנטליסט לתערוכה או יום גיבוש לעובדים, כמו גם אמן חושים לבידור האורחים במסיבת הבת מצווה או החתונה.

מופע טלפתיה הוא מופע המשלב הומור, זאת בהנחה שבחרתם באמן חושים מוכשר. זהו מופע הלוקח את הקהל אל מסע של תחושות תדהמה, צחוק והתרגשות. והקהל הוא אלמנט חשוב בידיו של האמן. הקהל לוקח חלק פעיל במופע והוא זה המעניק לכל הופעה את הייחוד שלה. ניתן תמיד להתאים את ההופעה לאופי האירוע, וגם לבחור בין הופעה קצרה ומתומצתת לבין הופעה מלאה.

מופע קריאת מחשבות מעניק הרבה ערך מוסף לאירוע שלכם. הוא מבדר את הקהל בצורה יוצאת דופן ולמחרת האירוע זו תהיה שיחת היום – באחריות!

 

אמן טלפתיה בפעולה
מופע אמנות חושים תגובה
כיפוף כפית בהופעה
מנטליזם הופעה
מנטליסט מופיע
חייגו אלי
× לוואטספ