fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

קידום מוצר בעזרת אמן חושים

כאשר עסקים רוצים לקדם מוצרים הם חייבים לחדש ולהפתיע. העולם העסקי הוא עולם תחרותי מאוד ובכדי ליצור קידום מוצר יעיל צריך לחשוב מחוץ לקופסא. אינספור חברות מתחרות על כיס הלקוח ומי שלא מביא חדשנות ויצירתיות אל המוצר ואל דרכי השיווק צפוי להיבלע על ידי התחרות. 

 

לא באנו ללמד אתכם שיווק ולא ללמד אתכם איך לנהל את העסק, אלא רק להציע לכם דרך חדשה ומפתיעה לקידום מוצר. אם אתם מתכננים אירוע השקה בו תציגו את המוצר לקהל הצרכנים והמשפיעים אתם חייבים לעשות זאת בצורה יוצאת דופן. אתם רוצים להשאיר רושם חזק וחיובי, לא רק מהמוצר אלא מכל האירוע. בוודאי שלא תרצו עוד אירוע כמו של המתחרים, הרי אתם טוענים לבידול וייחודיות. אז מה אפשר לעשות אחרת? אמן חושים יכול לעשות את כל ההבדל!

מנטליסט לאירוע יכול להפוך את האירוע לאטרקציה. האורחים שלכם ייהנו מהמופע הבלתי נשכח. זה לא יהיה עוד אירוע השקה שמעמיס את המשתתפים בתכנים שיווקיים, זה יהיה אירוע שהם באמת נהנים ממנו. המטרה שלכם היא שיווקית כמובן, אך אתם רוצים להיכנס אל לבבות הקהל ולמתג את החברה שלכם כחברה חדשנית ושונה – בעזרת אמן חושים מומלץ ומנוסה, תוכלו באמת להפתיע ולהביא טוויסט לאירוע.

קידום מוצר באמצעות מנטליסט לאירוע

אמן חושים לאירוע עסקי לא רק עורך מופע נהדר, הוא יכול להתאים את המופע באופן אישי – גם לקהל וגם למסרים השיווקים שלכם. המופע עצמו משלב קריאת מחשבות, טלפתיה וקסמים מתוחכמים על מנת לבדר את הקהל, לשבור את הקרח ולגרום לאנשים ליהנות. יש בו גם מתח והרבה מאוד צחוק והקהל הוא חלק בלתי נפרד מהמופע. אך אמן חושים מומלץ יכול גם לקחת את התוכן השיווקי שלכם ולהעביר אותו אל הקהל, לא באמצעות טלפתיה (למרות שגם), אלא באמצעות הסטורי טלינג שבו הוא מגיש את ההופעה לקהל.

בעזרת אמן חושים ניתן לעשות קידום מוצר בצורה חדשנית ויוצאת דופן. ניתן לקחת את דרך העברת המסרים הסטנדרטית, זאת שהקהל כבר התעייף ממנה, ולהפוך אותה לחוויה מהנה ומלאת הומור.

כאשר מזמינים מנטליסט בתור אטרקציה לאירוע, למחרת הוא תמיד שיחת היום (במידה ומדובר במנטליסט מומלץ ומקצועי כמובן). זה קורה באירועים פרטיים וזה קורה באירועים עסקיים. כאשר המופע יהיה שיחת היום, גם קידום המוצר שלכם יהיה שיחת היום.

קידום בתערוכות

תערוכות הן מקום נהדר לקידום מוצרים, בעיקר משום שהן חושפות אתכם אל קהל היעד הרלוונטי. אך הבעיה בתערוכות היא שיש בהן הרבה מאוד ביתנים. גם אם לא כולם מתחרים בכם באופן ישיר, בסופו של דבר במהלך האירוע הם מתחרים על תשומת הלב של המבקרים בתערוכה. אם השקעתם בביתן לצורך קידום מוצר אתם רוצים לבלוט ולהגיע לתשומת הלב של הקהל. אמן חושים יכול לסייע לכם למשוך תשומת לב בצורה בידורית ומשעשעת. הקהל אינו זקוק לעוד פרוספקטים וחומר פרסומי, מזה יש לו מספיק – תנו לו משהו שונה, ייחודי ומקורי, כזה עם ערך מוסף.

 

 

cropped 035A4302 scaled 1 scaled
חייגו אלי
× לוואטספ