fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לאירועים 

עומרי ישי הוא אמן חושים לאירועים מכל ספקטרום ההתרחשויות – מיום הולדת, בר מצווה / בת מצווה, אירועים עסקיים, גיבושי עובדים, ואפילו מסיבת רווקות או מסיבת רווקים. נכון לכתיבת שורות אלו עומרי משתדל שלא להופיע בלוויות אבל תכלס זה גם אפשרי (-;

למעשה לעומרי מספר סוגי הופעות – כאלו אשר מתאימים לאירועי במה גדולים (כמו ביום העצמאות או אפילו באירוע חברה גדול) וגם כאלו שמתאימים לאירועים קטנים ואינטימיים יותר (חוג בית או אירוע הרמת כוסית או אפילו סתם ישיבה מגניבה עם החברים).

למה כדאי להזמין קוסם או אמן חושים?

ההחלטה להזמין אמן חושים לאירועים היא ללא ספק החלטה נכונה – התדהמה, התחכום, ועוצמת החוויה במופע של עומרי אלו הם דברים שידברו עליהם זמן רב לאחר האירוע. אם אתם מעוניינים באירוע בלתי נשכח באווירה שהיא קלילה וכיפית (ולא דרמטית ומלחיצה) אז מופע אמנות החושים של עומרי הוא המופע בשבילכם. 

סוגי הופעות של אמן חושים לאירועים השונים

כעיקרון, השמיים הם הגבול ביחס למקרים המומלצים בהם כדאי להזמין אמן חושים לאירועים השונים.  מנטליסט טוב יוכל להתאים את עצמו באופן אינטליגנטי ונכון לרוב סוגי האירועים. 

לעומרי ישנם  שני סוגים מרכזיים של הופעות:

 

  1. מופע הבמה. במקרה של עומרי מדובר על מופע אמנות חושים סוחף, מותח, מצחיק, ומרגש בו הקהל לוקח חלק בלתי נפרד. מתאים לכל סוגי האירועים – גדולים וקטנים כאחד.
  1. מופע "בין שולחנות" – מתאים בעיקר לקבלות פנים שונות בשלל אירועים (למשל חתונות) – עומרי יסתובב בין משתתפי האירוע ויופיע בפניהם, אחד על האחד, עם קסמי קלוז אפ ואמנות חושים.

*** אך כמובן, חשוב לציין שוב, כל רעיון למופע חדש ושונה יתקבל בברכה! ***

לאיזה אירועים מתאים מופע אמנות חושים?

מופע אמנות חושים מתאים למגוון רחב מאוד של אירועים. למעשה, כל אירוע שתרצו "לתבל" בתבלין שיהפוך את המאורע ליוצא דופן ממש. אפשר להזמין אמן חושים ליום הולדת (אמן חושים לבר מצווה או אמן חושים ליום הולדת 50 – בשני המקרים המנטליסט, במידה והוא מנטליסט מומלץ ומקצועי כמובן, ירים את רמת האירוע לגבהים אחרים). כמו כן כמובן שאפשר להזמין אמן חושים לאירועים עסקיים – מופע טלפתיה של אמן חושים מומלץ ומנוסה יהווה בידור ברמה הגבוה ביותר לאירוע, יעלה את מורל העובדים וכו'… 


אירועים נוספים להם מופע אמנות חושים מומלץ במיוחד הם למשל מסיבת רווקות, מסיבת רווקים, אירוע גיבוש לעובדים ועוד ועוד. מופע אמנות החושים של עומרי ישי מתאים ואף מותאם במיוחד לכל אירוע באשר הוא. היות ומדובר על מופע באווירה מצחיקה, קלילה, וקומית, שעם זאת משלב תדהמה רבה אצל המשתתפים – חווית המופע של עומרי מתאימה כמעט לכל אירוע שרוצה לקבל בוסט בידורי של ממש.

 עומרי ישי הוא אמן חושים לאירועים שונים ומגוונים – ההנאה והתדהמה שתחוו בהופעתו מובטחים!

מה המחיר של מנטליסט להופעה?

כמובן שאין מחיר אחיד – ניתן כיום למצוא לא מעט אמני חושים בחיפוש מהיר בגוגל. חלקם זולים יותר וחלקם פחות. לכאן או לכאן, חשוב מאוד כמובן לא להתפשר על אמן חושים ישראלי לא מקצועי ומנוסה מספיק לאירוע החשוב שלכם. העניין יכול להיות מביך למדי…

 עומרי הוא אמן חושים עם ניסיון וידע עשירים במיוחד. מופע המנטליזם של עומרי יוצא דופן בנוף המנטליזם הישראלי, סוחף, ומצחיק במיוחד. והכל במחירים הוגנים!

 

 

אמן חושים קומי
IMG 895111
אמן חושים מצחיק
DSC09769 1
אמן חושים ליום הולדת
אמן חושים לבר מצווה​
אמן חושים למסיבת רווקות
אמן חושים לאירועים עסקיים
אמן חושים מצחיק
אמן חושים בזום
קוסם למבוגרים
IMG 895111
אמן חושים לחתונה
אמן חושים לבת מצווה
color card cut scaled
אמן חושים לנשפים


 לא הקלף שבחרת? 

אם יש לכם רעיון שחשבתם עליו ולא ראיתם באתר,

דברו איתי ונהפוך אותו למציאות

חייגו אלי
× לוואטספ