fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

אטרקציות לאירוע חברה

הטילו עליכם את המשימה לארגן ערב גיבוש צוות או הרמת כוסית לכבוד אירוע חשוב בחיי החברה? מוטלת על הכתפיים שלכם משימה כבדה, זה לא פשוט למצוא אטרקציות לאירוע חברה. אתם יודעים שאתם רוצים גם להרשים את ההנהלה ולהוכיח את היכולות הארגוניות שלכם, וגם לספק את שביעות הרצון של העובדים, ולספק להם אירוע איכותי.

יש הרבה מאוד סוגים של אטרקציות לאירוע חברה. ולכל אטרקציה יש את היתרונות והחסרונות שלה. איננו חושבים שהשאלה היא האם האטרקציה היא טובה או לא טובה. השאלה הנכונה היא האם האטרקציה מתאימה או לא מתאימה. ישנן אטרקציות אשר יכולות להיות מתאימות לאירוע מסוים, או חברה מסוימת. אך אינן מתאימות עבור אותו האירוע בחברה אחרת.

אנחנו יודעים שזה עשוי להישמע מעט מתסכל, אבל הרשו לנו להמליץ על אטרקציה שיכולה להתאים לכולם – אמן חושים לאירועים (מנטליסט לאירועים).

אטרקציות לאירוע חברה – למה דווקא אמן חושים?

  • גיבוש הקהל – גיבוש הוא אחת המטרות העיקריות של האירוע. הנהלת החברה משקיעה משאבים רבים על מנת לארגן ימי כייף ופעילויות, והסיבה היא הגיבוש. גיבוש טוב תורם לתפוקה וההצלחה של העסק. אבל אתם כבר יודעים את כל זה ואנו לא צריכים ללמד אתכם איך לנהל עסק. רק חשוב לנו להדגיש כי אמן חושים יכול לשרת את המטרה בצורה הטובה ביותר. התכנית לאירוע היא תכנית המערבת את הקהל, ועוברת גם התאמה אישית, ויכולה לקדם את הגיבוש בצורה מעולה.
  • מתאים לאירועים קטנים וגדולים – לעתים מדובר בגיבוש צוות של עשרים איש, ולעתים מדובר בהרמת כוסית למאות עובדי החברה. אמן חושים יכול לערוך אירועים לכל גודל של חברה ולכל גודל של אירוע. וניתן להוסיף שגם ניתן לקיים את האירוע בכל מקום. לעתים החברה משקיעה בגיבוש צוות בבית מלון, ולפעמים זהו אירוע במשרדי החברה. כאשר מחפשים אטרקציות לאירוע חברה, תמיד צריך לבדוק האם האטרקציה מתאימה למקום שבו מתכנים את האירוע.
  • משתלב בכל תכנית – אירועי חברה יכולים להיות שונים באופיים. ובדרך כלל מדובר בתכנית שלמה ומגוונת. יתכן שיש בהם חלק של נאומים, הגשת אוכל וכיבוד וחלק בידורי. מנטליסט יכול להתאים למגוון סוגי אירועים, וכל תכנית שאתם עושים.
  • מתאים לאירועים במקומות סגורים ופתוחים – הרמת כוסית בדרך כלל נעשית במשרדי החברה, או לפעמים שוכרים מקום כאשר מדובר באירועים גדולים במיוחד. אך בדרך כלל אולם סגור הוא המקום המתאים ביותר. אך מנגד, לעתים מחפשים אטרקציות לאירוע חברה המתקיים על שפת הברכה. מופע של אמן חושים ניתן לעשות גם במקומות פתוחים וגם במקומות סגורים.

ולבסוף ישנה בעיה גדולה שמטרידה את כל מי שמחפש אטרקציות לאירועי חברה. העובדים של החברה יכולים לשקף את כל הפסיפס העשיר של החברה הישראלית, ולכלול גם עובדים בכל טווח הגילאים. לא כל אטרקציה מתאימה גם למבוגרים וגם לצעירים, וזהו יתרון של אמן חושים – זהו מופע בידור אוניברסלי המתאים לכולם.

mentalist show
חייגו אלי
× לוואטספ