fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים במרכז

מחפשים אמן חושים במרכז הארץ? אם אתם מחפשים רעיון מדליק עבור האירוע הבא שלכם – משהו שיבדר את כולם ויעניק לאירוע ערך מוסף ענקי, אז אמן חושים הוא הפתרון המושלם.

אמן חושי יערוך מופע אמנות חושים יוצא דופן ממש מול עינכם. מדובר במופע שיכול להתאים כמעט לכל גיל ולכל קהל. מופע המגרה את החושים ואת המחשבה ומעורר עניין רב. מופע בידור חוויתי מלא בהומור משובח. אהה – ויש עוד בונוס נוסף – בניגוד להרצאה או הצגה, בה הקהל אינו פעיל מידי, במופע טלפתיה של אמן חושים, גם הקהל משתתף והופך להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה!

מנטליסט במרכז הארץ

מנטליסט מומלץ ומקצועי עוסק בטכניקות שונות על מנת לקרוא מחשבות, לשדר מחשבות ולעשות דברים שנראים כמו פעילויות "על אנושיות". יש המכנים זאת ’כוחות על טבעיים‘. למרות שהגדרה זו קצת מתיימרת ולא ממש נכונה, בפועל אמן חושים באמת גורם לקהל להרגיש כך.

מופע אמנות החושים נעשה לצורך בידור בלבד, אך הוא כולל תרגילים שונים הגורמים לקהל לתהות כיצד העניין בכלל אפשרי. כאשר המופע מוגש לקהל בשילוב עם סיפורים מרתקים והומור שנון, מתקבל מופע מושלם המשלב תדהמה וצחוק מתגלגל. זהו מופע מפתיע ויוצא דופן – כזה שלא יותיר אף אחד אדיש.

 

אמן חושים במרכז מתאים לכל סוגי האירועים

 

כיום מקובל להזמין אטרקציה לכל סוג אירוע – במיוחד אם מדובר באירוע חשוב. אך כמובן שלא כל אטרקציה מתאימה לכל סוגי האירועים. במקרה של אמן חושים במרכז הארץ (או בכל מקום אחר – פשוט הגעתם לכאן כי כנראה חיפשתם אמן חושים במרכז או אמן חושים בתל אביב או משהו בסגנון), זוהי דווקא כן אטרקציה אשר יכולה להתאים לכל סוגי האירועים. ניתן להזמין מנטליסט לערוך מופע בחתונה או בר מצווה, הופעה בפניי סטודנטים או מסיבה של העובדים. במקרים רבים מזמינים מנטליסט גם לימי גיבוש ופעילויות עסקיות שונות.

 

היתרון של מופע טלפתיה של אמן חושים הוא היכולת לקרוא את הקהל ולהתאים מופע לכל סוג של קהל. הופעת בידור לקהל מגוון היא תמיד דבר מאתגר. לפעמים נראה שצריך באמת כוחות על טבעיים על מנת לתת מופע בידור המתאים לכל הגילים – וזה בדיוק מה שעושה אמן חושים באירוע שלכם.

 

אמן חושים במרכז מביא לכם מופע ייחודי בו הקהל הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע. זוהי גם הסיבה מדוע כל אירוע הוא שונה. כל אירוע מביא איתו את האינטראקציות המיוחדות עם הקהל, וזה מוסיף הרבה מאוד עניין לאירוע. הכל נעשה באווירה טובה ונעימה. המופע יכול לשלב קסמים, זריזות ידיים, טלפתיה והכל מוגש בצורה קלילה ומהנה להנאתם של האורחים באירוע. אז אם אתם מחפשים מנטליסט במרכז הארץ – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

קהל צוחק בהופעה של אמן חושים
mentalism show
מנטליסט מופיע
אמן חושים יום הולדת
תחשוב על ציור
חייגו אלי
× לוואטספ