fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים ליום הולדת 50

יום הולדת 50 הוא בהחלט יום הולדת שתרצו  לחגוג בגדול. זהו הגיל שבו בדרך כלל יש לכם כבר ילדים גדולים, והגעתם להישגים מרשימים בקריירה; זהו הזמן להוריד הילוך ולהתחיל ליהנות מהחיים. אם אבא או אמא חוגגים יום הולדת חמישים, אולי תרצו לקבץ את החברים והמשפחה ולחגוג עבורם מסיבת יום הולדת 50 בצורה מיוחדת. אז מה דעתכם על אמן חושים ליום הולדת 50 של יקירכם? בוא ונדבר על זה (: ( או נכתוב תכלס).

כאשר חוגגים חמישים זוהי לא סתם עוד מסיבת יום הולדת שבה מרימים כוסית ומתכבדים בעוגה. זהו אירוע שבאמת תרצו לחגוג באופן מיוחד ולכן כדאי להביא אטרקציה מרכזית לצורך בידור האורחים אשר הגיעו לאירוע. אמן חושים ישראלי כחול לבן –  יכול להיות שזה הדבר שאתם מחפשים. אמן חושים ליום הולדת 50 הוא סוג של קוסם למבוגרים, אשר עורך גם מופע טלפתיה ומבדר את הקהל במהלך אירוע יום ההולדת.

אמן חושים ליום הולדת חמישים מצחיק ומהנה

ביום ההולדת שלכם חשוב לכם להודות לכל האורחים שהגיעו לחלוק אתכם את השמחה. אתם רוצים להודות לכל אחד מהם ולגרום לו להרגיש שייך. כמובן שיש הרבה רעיונות ליום הולדת למבוגרים בחוץ.. אבל מהבחינה הזו אמן חושים שעורך מופע טלפתיה וקסמים למבוגרים הוא הדבר הטוב ביותר. האורחים שלכם אינם צופים פסיביים אשר בוהים באירוע, אלא משתתפים פעילים. עומרי ישי אמן החושים מנהל אינטראקציה משעשעת עד קורעת מצחוק ממש עם הקהל, וגורם לכולם להרגיש שהם חלק בלתי נפרד מהמופע. קוסם למבוגרים חייב את הקהל – מופע מוצלח, הכולל מופע טלפתיה בו הקהל הוא חלק בלתי נפרד (בכל זאת, מחשבותיו נקראות…), חייב את שיתוף הקהל. בלי הנקודה הזו, יהיה מדובר על מופע סביר. שיתוף אקטיבי של קהל המשתתפים עצמו במהלך מופע אמנות החושים יהפוך את המופע לחוויה אדירה עבור הקהל.  

אמן חושים ליום הולדת 50 יכול לערוך עבורכם מופע מותאם אישית לאירוע החשוב. זהו יכול להיות מופע קצר אשר מתומצת לחצי שעה של בידור, צחוקים ותדהמה, כמו גם מופע ארוך יותר. דבר נוסף במופע של עומרי ישי הוא לא משך הזמן של המופע, אלא התאמתו אל אופי האירוע. אתם, מארגני הערב, בהחלט יכולים לשתף את עומרי באנקדוטות אישיות הקשורות לחייו של בעל השמחה, ואלו עשויות להשתלב במופע בצורה משעשעת ומפתיעה.

אמן חושים ישראלי בכל הארץ

אמן חושים ליום הולדת 50 עורך מופעי טלפתיה וקוסמות מותאמים אישית לקהלים בכל רחבי הארץ. לא משנה אם אתם מחפשים אמן חושים בבאר שבע, או אמן חושים בירושלים, על עומרי ישי אתם תמיד יכולים לסמוך שיספק לכם מופע בידור איכותי אשר גורם לכולם ליהנות. קוסם למבוגרים אשר מבדר את הקהל בשילוב עם מופע טלפתיה הוא בהחלט דרך יפה לחגוג את יום ההולדת ולהודות לחברים והמשפחה אשר באו לחגוג בשמחתכם. ואם הייתה זו מסיבת הפתעה לאבא או אמא, תהיו בטוחים שהופעה של אמן חושים תרגש אותם בצורה יוצאת דופן. המנטליסט עומרי ישי ירגיש וירגש את הקהל ויתקשר עמו בגובה העיניים. עומרי ידאג לשדר על אותו התדר עם קהל המשתתפים באירוע יום ההולדת, על מנת להתחבר לקהל במלוא מובן המילה (ברמה העל חושית וברמה האנושית!) וזהו הסוד למופע טלפתיה ואמנות חושים מוצלח.

כל מה שאתם צריכים זה למצוא מקום למסיבה, ולהזמין את אמן החושים. ההופעה יכולה להתאים לקהלים קטנים ואינטימיים של כמה עשרות אנשים, כמו גם קהלים גדולים של מאות אנשים.

אמן חושים יום הולדת
מנטליסט עומרי ישי
100 scaled
חייגו אלי
× לוואטספ