fbpx

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים שיעביר אתכם מסע מצחיק, מרגש, מגבש, ובעיקר מדהים בצורה בלתי רגילה.

לקחו חלק בחוויה:

רעיונות ליום הולדת למבוגרים

כאשר היינו ילדים, מסיבת יום הולדת לא הייתה דבר מורכב מידי. כל מה שהיה צריך זה שולחן עם כיבוד ושתייה, ליצן או קוסם, ושקיות הפתעה. כל הילדים היו חוזרים הביתה שמחים ומרוצים. אבל כאשר מחפשים רעיונות ליום הולדת למבוגרים צריך קצת יותר מזה. במבה וביסלי זה נחמד אבל כנראה שתצטרכו להשקיע יותר בכיבוד לאורחים… למשל במקום קולה תגישו יין לאורחים… אלו שלא נוהגים בכל אופן.  לחלק מהאנשים זה מספיק, בסופו של דבר המפגש החברתי הוא העיקר. אבל ישנם כאלו שרוצים לתת לאירוע ערך מוסף ולשלב במהלכו איזו פעילות מעניינת. זה יכול להיות רעיון לא רע, בתנאי שתבחרו את הפעילות או האטרקציה המתאימה לסגנון האירוע. נכון, זה קצת מאתגר למצוא משהו שמתאים לכולם, אבל דברים חדשים ויוצאי דופן יוכלו לשדרג את האירוע כמה רמות למעלה – ולהפוך אותו לאירוע בלתי נשכח. אז להלן כמה רעיונות ליום הולדת למבוגרים:

רעיונות מומלצים ליום הולדת

יום הולדת בחדר בריחה – בשנים האחרונות חדרי בריחה הפכו ללהיט וזכו לחסידים מושבעים שניצלו כל הזדמנות לבלות בחדר בריחה. חדרים אלו מספקים חוויה אתגרית המתאימה לקבוצות. במהלך המשחק הקבוצה נכנסת לחדר אשר מעוצב על פי קונספט ומטרת הקבוצה היא להימלט מאותו החדר באמצעות פענוח רמזים ופתרון חידות. אנשים רבים בחרו להזמין את החברים לחדרי בריחה ולחגוג בהם יום הולדת. זוהי אפשרות שכדאי לכם לשקול כאשר אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת למבוגרים. החיסרון המרכזי הוא שפעילות זו מתאימה למספר מצומצם של אנשים, וגם דורשת יציאה מחוץ לתחום הבית.  

סטנדאפיסט ליום הולדת – הזמנת סטנדאפיסט היא אפשרות מעניינת כאשר מחפשים רעיונות ליום הולדת למבוגרים. הופעה שכזו ניתן לקיים בכל מקום, היא יכולה להתאים לקהלים קטנים וגדולים ואפילו ניתן למצוא סטנדאפיסטים אשר יש להם תכנית המתאימה לכל המשפחה. השאלה הגדולה היא האם אתם מחפשים לצחוק נטו – או שמעוניינים במשהו קצת מגוון יותר.

פעילות רוחנית – בתחום האטרקציות אנו רואים תמיד דברים חדשים והיום ניתן למצוא סדנאות מעניינות הכוללות פעילות מרגיעה לגוף ולנפש. פעילויות שכאלו בהחלט יכולות להיות רעיון למסיבת יום הולדת למבוגרים. הרי אנחנו המבוגרים תמיד בלחץ ולא יזיק לנו להירגע. אך החיסרון המרכזי של סדנאות אלו הוא שהן מתאימות לקהלים מאוד מיוחדים; מי שלא מתחבר עשוי להשתעמם.

אמן חושים – אמן חושים לאירועים הוא סוג של קוסם למבוגרים. זה לא בדיוק הקוסם ששולף שפנים מהכובע, אלא משהו קצת יותר מתוחכם. מופע של אמן חושים ליום הולדת יכול להיות רעיון מעולה. זוהי חוויה אשר מתאימה לכל סוגי הקהלים ויכולה להתאים לקהל המשלב גם מגוון מבוגרים וגם צעירים, כך שאם תרצו לחגוג את יום ההולדת בחברת המשפחה והילדים זה באמת יכול להתאים. מנטליסט טוב, יכול לשלב במופע שכזה גם המון הומור, דבר שמעניק לכולם חוויה משחררת שהיא גם מצחיקה, וגם מעוררת תדהמה. אמן חושים מקצועי, ידאג לשתף את הקהל באופן פעיל במופע, דבר אשר משדרג את יום ההולדת באופן מובהק.

אם נסכם את הנושא, נוכל לראות שבאמת יש אפשרויות רבות, אך מעטות הן האפשרויות אשר יכולות להתאים לכל הקהלים, לכל הגילים ולאפשר לכולם לקחת חלק פעיל באירוע. עומרי ישי – אמן חושים לאירועים –  מקבץ הכל במעין עסקת חבילה אחת: תדהמה, צחוק, סיפורים, ומופע אקטיבי. אז אם אתם מעוניינים במופע טלפתיה סוחף המשלב גם קסמים למבוגרים וכמובן משחקי מחשבות יוצאי דופן, צרו קשר עוד היום!

אמן חושים יום הולדת
הולדת
bachelors fun
magic trick cards
חייגו אלי
× לוואטספ