fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים למסיבת רווקות

יש טבעת? הללויה! אז רגע לפני שהזוג המאושר יתחיל את חייו יחדיו לנצח נצחים – חייבים לעשות איזו מסיבת רווקות בלתי נשכחת לא? אין ספק, יש אין ספור דרכים שונות לחגוג את מסיבת הרווקות מלבד אמן חושים למסיבת רווקות. מבר עם אלכוהול דרך מסאז' מפנק ועד לדברים שעדיף שלא נציין כאן (-;  

  האמת היא, שלהזמין מנטליסט למסיבת רווקות יכולה להיות הבחירה המוצלחת ביותר!

למה להזמין אמן חושים למסיבת רווקות?

בגלל החוויה

עומרי ישי הינו אמן חושים עם ניסיון של שנים בתחום המנטליזם והקסמים. באמצעות טכניקות שונות של מנטליזם טהור עומרי יבטיח שכל אחת ממשתתפות האירוע תצא עם חוויה מצחיקה ומרגשת, כזאת שלא תשכח זמן רב.  

בגלל ההומור

אין ספק. יש הרבה אמני חושים שם בשוק. מספיק להריץ חיפוש קצר של אמן חושים למסיבת רווקות באחד ממנועי החיפוש והנה לכן רשימה מפורטת… הייחודיות במופע אמנות החושים של עומרי היא בין היתר בגלל ההומור הנועז והצחוק המשולבים במופע עצמו. ולא, אין פרות קדושות…. (-;

בגלל הניסיון

עומרי הוא מנטליסט ייחודי בעולם אמנות החושים והקסמים בפרט. ההדגמות אותן תחוו במהלך המופע הן תוצאה של מחקר ואימונים של שנים על גבי שנים. ברגע שתרגישו את המוח נפתח – פשוט לא תוכלו לעצור את התדהמה.

מה מנטליסט למסיבת רווקות עושה בעצם

במהלך המופע יתרחשו דברים חסרי כל הסבר רציונלי ממש לנגד עיניכן. כמה דוגמאות קצרות:

עומרי ישתמש בטכניקות שונות כגון פסיכולוגיה, שפת גוף, והשתלת מסרים בכדי להיכנס אל תוך מוחן של המשתתפות ולבצע טלפתיה ישירה. תחוו קריאת מחשבות של ממש (למשל נשיקה ראשונה, שם של שיר בעל משמעות סנטימנטלית, מאורע חשוב מהעבר, ועוד..).

במהלך המופע חלק מהמשתתפות יתחברו מנטלית ופיזית – מה שאחת רגיש, גם השניה תרגיש. פשוט ומדהים כמו שזה נשמע.

משחק רולטה רוסית מחשבתי שישאיר את כל הנוכחות עם צמרמורת של ממש.

מופע אמנות חושים אינטימי וסוחף

בדרך כלל הופעות של מנטליסט הן דבר די גדול ורב משתתפים, כך למשל במופעים לאירועים עסקיים או במופעים לאירועים חגיגיים יותר כמו באירועי בר מצווה.  היופי במסיבת רווקות שמדובר לרוב על אירוע אינטימי ומגובש של קבוצת חברות שמכירות טוב אחת את השניה. הכוח של הדבר הוא חד משמעי – כאשר הקהל מכיר מראש, הצלילה אל תוככי המנטליזם נהיית משמעותית וחזקה יותר. החוויה העל חושית נהיית משהו שפשוט קשה להסביר במילים. חשוב לציין בנושא הזה – המופע של אמן החושים עומרי ישי למסיבת רווקות הינו מופע באווירה שהיא לחלוטין בגובה העיינים, בלתי פורמלית, ועם המון הומור משובח ושיתוף פעולה מלא של קהל המשתתפות. 

מנטליזם הופעה
mentalist with girl
mentalism show
חייגו אלי
× לוואטספ