fbpx
עומרי ישי - אמן חושים - אוכל קרונפלקס ואז הכף שלו מתכופפת. ממש מנטליסט.

עומרי ישי
אמן חושים

אמן חושים לבר מצווה

בחירת אמן חושים לבר מצווה ובת מצווה

זה לא סוד שיום הולדת 13 (או 12 במקרה של בת מצווה כמובן) משמעותי עבור רובינו. בין אתם שומרי מסורת או חילונים גמורים – לרוב גיל המצווה מסמל משהו גדול. ואכן, זהו גיל שנהוג לציין לרוב באירוע חגיגי. ישנן כיום אין ספור פעילויות לאירועי בר מצווה. באמת שאפשר ממש לטבוע בחיפוש אחר אטרקציה לאירוע בר מצווה… אך ללא ספק (ונכון, אנחנו קצת משוחדים) בחירת אמן חושים לבר מצווה זו אחת הבחירות האדירות ביותר לסוג של אירוע שכזה.

 אמן החושים עומרי ישי ידע להתאים את עצמו לגיל המשתתפים באירוע, בין אם זה לנוער החוגג או למשפחה המבוגרת יותר, ויבצע להם הדגמות של אמנות חושים ברמה הגבוהה ביותר. קריאת מחשבות, העברת תחושות, רולטה רוסית בלתי נשכחת.. ומה לא… באמת, מדובר על מופע ייחודי ויוצא דופן.

מה עושה מנטליסט לבר מצווה?

אמן החושים הישראלי עומרי ישי יהפוך את הערב החגיגי והחשוב לאירוע של ממש. בתור מנטליסט לבר מצווה, עומרי יסתובב במהלך קבלת הפנים בין החוגגים ויבצע להם הדגמות אמנות חושים וקסמים שיותירו אותם בהלם מוחלט. קריאת מחשבות, עצירת שעונים, כיפוף מתכות, קסמי קלפים מרהיבים, ומנטליזם. והכל בשימוש החפצים האישיים של החוגגים עצמם!  

בנוסף להופעה בין שולחנות האירוע, ניתן כמובן גם לשלב מופע במה המשלב מופע טלפתיה, קסמים, והמון צחוק. הכל בשיתוף פעולה מלא של החוגגים, עם דגש על ילד בר המצווה. המופע מתאים גם לנוער וגם למבוגרים, ויותיר את כל המשתתפים בתדהמה רבה. במהלך המופע יבוצעו הדגמות של אמנות חושים ברמה הגבוה ביותר ויוצגו קסמים מרהיבים במיוחד. חשוב להדגיש – המופע הינו באווירה קלילה והומוריסטית ולא באווירה כבדה ודרמטית. המופע משלב המון צחוק עם סיפורים מרקתים ורגישות גדולה לקהל עצמו. 

אמן חושים לאירוע בר מצווה בלתי נשכח

הבחירה במנטליסט לאירוע בר המצווה תספק לכם אטרקציה בלתי נשכחת לאירוע. כזאת שידברו עליה זמן רב לאחר סיום האירוע עצמו. השילוב בין אלגנטיות להומור הופך את המופע של עומרי למשהו שאין דומה לו. מעבר לקסמים עצמם, להדגמות טלפתיה מרשימות, ולמנטליזם טהור שידהים את המשתתפים – דרך ההגשה של עומרי תגרום להופעה של קוסם לבר מצווה להפוך ממשהו "מגניב" לאירוע של ממש. העוצמה שבחווית הדגמה של קריאת מחשבות למשל, זה משהו שקשה להסביר במילים ומובטח שכל אחד מהמשתתפים במופע יזכור זאת לתמיד. 

אמן חושים ליום הולדת 13 בכל רחבי הארץ

אז לאחר שבחרתם אמן חושים מומלץ ומקצועי, כמובן שחשוב לברר האם הוא מגיע לאזור מגוריכם! אמן החושים עומרי ישי מגיע לכל רחבי הארץ בלימוזינה יוקרתית שרכש באיביי (סתם נו היינו חייבים). תוכלו למצוא אותו בירושלים – עיר הקודש. תל אביב – עיר הקודש השניה (?!). חיפה – בירת הצפון הבלתי מעורערת. באר שבע – בירת הדרום הבלתי מעורערת גם כן. או בכל מקום אחר בארץ. אז אם אתם מחפשים אמן חושים בדרום או אמן חושים בצפון, או בכלל אמן חושים במרכז… מוזמנים להרים צלצול (:

ללמוד איך להיות אמן חושים

בונוס שווה שניתן לצרף כמתנה מקסימה לילד בר המצווה החוגג, היא סדנת לימוד אמנות חושים וקסמים. עומרי ישב באופן פרטני עם חתן השמחה וילמד אותו איך להיות אמן חושים בעצמו. בסוף הסדנה הפרטית הילד החוגג יצא עם מתנות, ידע רב, ותחביב חדש ומיוחד. כמובן שחתן השמחה יוכל אפילו להשתתף במופע אמנות החושים שיערך באירוע! 

 

WhatsApp Image 2020 07 08 at 15.31.32 1
אמן חושים ליום הולדת
mentalist show
DSC09769 1
חייגו אלי
× לוואטספ